Beantwoord

Opnamelijst buiten beeld

• 11 december 2019
  • 181 reacties
  • 6868 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

181 Reacties

Reputatie 1

Ik heb m’n energieverbruik weer op ‘hoog’ gezet. 

Ik ben benieuwd..

@Lycke Ziggo De mijne staat zonder software update op hoog en de regels blijven verdwijnen 

Reputatie 1

Helaas ook in de ‘hoge stand’ blijft het beeld bij mij zakken:

Reputatie 5
Badge +7

Hier inmiddels ook weer regeltje gezakt zag ik gisteren. Staat gewoon op eco en blijft ie ook op staan. Op hoog zetten is de oplossing niet...

Reputatie 1

Bij mij idd ook niet, ik zie ‘m vandaag ook weer verder zakken:

Reputatie 7

Hey all. 

Ik was wegens ziekte afwezig. Heb nu de afdeling waar ik eerder contact mee had over dit issue weer ingeschakeld/op de hoogte gebracht. Ik moet zeggen dat ik ook echt niet weet wat er nu nog moet/kan gebeuren. Het blijft zo bizar dat er maar een handvol van deze meldingen zijn. Volgens mij is het in al die tijd ook niet gelukt om ook maar 1 goede log te krijgen. Elke keer is er weer iets fout gegaan wat uiteindelijk roet in het eten heeft gegooid. 

Het liefst breng ik iemand van jullie direct in contact met de afdeling die de logs moet maken/onderzoeken. Zonder al die tussenstappen (waar ik dan 1 van ben) zou het veel soepeler moeten gaan, lijkt me. Maar vooralsnog krijg ik hier nog geen positieve reacties op.