Opname voetbal niet goed gelukt.

• 19 mei 2019
  • 36 Reacties
  • 319x Bekeken

Toon eerste bericht

36 Reacties

Reputatie 7
Ga je gang 🙂
Reputatie 7
Badge +35
De Mediabox Next kent geen time shifting, je kijkt met "start bij het begin" of als op pauze hebt gedrukt, naar de opname die bewaard wordt en overgaat in live als je aan het einde van de bewaarde opname komt met doorspoelen.

Wat je schetst heb ik nog nooit ervaren en/of hier ooit gelezen op het forum.

Hoe maakt de Next verbinding met je modem?
Via Wifi of via een netwerkkabel?
Reputatie 5
Badge +8
Geweldig topic! Net Jiskefet!
Mediabox Next kent geen time shifting...be rt...dat is gewoon niet waar...hoe kom je aan die onzin!!!!
bedankt...LYCKE...gooi deze draad er maar uit
Reputatie 2
@bert kruit
Replay TV is geen timeshifting in timeshifting kun je namelijk via internet naar een bepaald moment van een programma.
in Replay tv worden een bepaald aantal programma’s aangeboden via de programma gids de begin en eind tijd worden door deze gids aangegeven. Indien een programma uitloopt wordt dit in de programma gids niet aangepast dat betekend dan ook dat als je iets wil verder kijken je het volgende programma moet replayen.
nu weet ik niet hoe dat is gegaan met de voetbal wedstrijd op Foxtv maar het komt vaker voor dat een programma te laat begint.
hahahaha...voyager ...het heeft niets met replay tv te maken...maar met OPNAMES!!!
Reputatie 7
Badge +35
@bert kruit Veel succes gewenst met je eigen inzichten en zoektocht.☺
Reputatie 2
@bert kruit ,
Dit is mijn laatste poging!! Je bedoelt vooruit spoelen met timeshifting??
dan komen we weer aan bij het feit dat de tijden ingegeven in de programma gids niet overeen komen met de uitzend tijden van het programma dat betekend dat als je iets wil opnemen je de tijd voor en na het programma moet aanpassen.
zoals eerder gezegd dit is je laatste kans op een normale reactie je hebt al je Kruit op gebruikt
timeshifting is met video recorder gekomen...opnemen live...later kijken...dat bestond niet voor die tijd...opa heeft het over 70ér jaren...met de harddisk kon timeshifting tijdens opnemen...je hoefde niet meer te wachten dat programma helemaal opgenomen was...daar praten we nu over...de horizon en next doen dat dus niet altijd...maar ze kunnen het zeker wel...alleen opname stopt op moment dat timeshifting begint...dat is de storing...waarom doet die dat soms?
Reputatie 2
Zoals ik het begrijp: bedoel je live pauzeren stel er begint om 20:30 uur een film op RTL7 maar je hebt geen trek in reclame de film begint en je drukt op pauze en gaat ff douchen.
waarna je om 21:00 uur terug komt in de kamer en de film start nu kun je 3 keer de reclame doorspoelen.
dit kan sinds de Horizon box bij alle boxen die ondemand in hun systeem hebben.
wat je ook kunt is bijvoorbeeld op een later tijdstip beslissen om het programma op te nemen.
wat niet kon bij een video recorder.
de NextBox heeft geen harde schijf maar alles wat je opneemt wordt opgeslagen in de cloud.
en wordt een jaar bewaart ondemand terug kijken kan een week.
ik mag dan wat ouder zijn maar ben geen opa, mensen met respect behandelen heb jij blijkbaar niet mee gekregen.
indien je nog een antwoordt wil op een Topic zou ik daar mee beginnen.
een fijne avond en succes met je vraag.

Reageer