Beantwoord

Opname van Next streamen met Chromecast

• 8 juli 2019
  • 2 reacties
  • 1123 keer bekeken

We overwegen om over te stappen naar de media box next. Echter hadden we altijd een tweede media box, alleen die werkt niet meer omdat ziggo zonder ons te laten weten het abonnement heeft beëindigd.
Maar nu zou ik graag willen weten of de opnames die ik maak met de next of die te streamen zijn met de Chrome cast zodat ik die boven alsnog kan bekijken. Vreemd genoeg kan ziggo mij hier geen antwoord op geven. Graag hoor ik jullie mening
icon

Best beantwoord door Jan F. 8 juli 2019, 23:59

Ja, u kunt de opnames die u via de Next in de Cloud heeft gezet streamen via Chromecast en uw mobiele apparaat, maar later dit jaar komt ook voor iedereen een 2e of 3e nextbox ter beschikking.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

2 Reacties

Ja, u kunt de opnames die u via de Next in de Cloud heeft gezet streamen via Chromecast en uw mobiele apparaat, maar later dit jaar komt ook voor iedereen een 2e of 3e nextbox ter beschikking.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen