Beantwoord

Opname niet op next zichtbaar wel op ziggogo

• 27 mei 2019
  • 8 Reacties
  • 278x Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Sommige opgenomen programma's staan niet in de bewaard map op de next, maar wel in de ziggogo app in de bewaard map. Ik dacht dat dit synchroon ging? Iemand een idee?
icon

Best beantwoord door kwelgeest 30 mei 2019, 09:06

" home > bewaard > je opnames > meer " Staan ze daar niet?
Excuus voor mijn late reactie. Eerst stond er echt niets bij bewaard en toen heb ik een opgenomen programma terug gekeken via de ziggogoap. Daarna waren de opnames plots wel zichtbaar op de next. Snap niet hoe dit mogelijk was, maar tot nu toe staat alles er nog steeds in. Next voldoet bij ons i.i.g. aan (bijna) alle verwachtingen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Reputatie 3
Badge +4
Misschien moet je kijken in het gele vak "meer". Het aantal opnames wat je ziet met een pictogram is maar beperkt.
Schiksie, ik zie wel dat het vak geel omrand wordt als ik op een opname ga staan, maar ik zie geen vak "meer". Dus ik zie niet hoe ik naar mijn andere opnames toe moet gaan.
Reputatie 7
Badge +26
Als je op opnames staat, een stapje naar onder en dan "ok"
Hij doet bij mij geen stapje naar onder. Heel raar.
Reputatie 7
@Thea1971 . Kan je eens een foto toevoegen van wat je ziet? Je moet gewoon op "meer" kunnen klikken bij de opnames. Ik ben benieuwd!
Inmiddels het probleem gevonden hoor! Ik dacht dat je gewoon naar bewaard moest gaan en daaronder zag ik dan 5 opgenomen programma's. Maar je moest bij bewaard nog even op OK drukken, dan zie je al je opgenomen programma's. Soms is zo simpel...
Reputatie 4
Badge +2
Excuus voor mijn late reactie. Eerst stond er echt niets bij bewaard en toen heb ik een opgenomen programma terug gekeken via de ziggogoap. Daarna waren de opnames plots wel zichtbaar op de next. Snap niet hoe dit mogelijk was, maar tot nu toe staat alles er nog steeds in. Next voldoet bij ons i.i.g. aan (bijna) alle verwachtingen.