Beantwoord

Opname Next verwijderen

• 27 mei 2019
  • 4 Reacties
  • 1297x Bekeken

Ik wil een tv opname die staat als verder kijken in bewaard map toch verwijderen maar hoe ?
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 29 mei 2019, 14:45

Hey @Andre49 . Als je ook niet kunt doorspoelen, denk ik dat je bij "verder kijken" kijkt, en gekeken hebt via replay. Je kunt de opname (als het wel opgenomen is) verwijderen onder opnames.
Als het inderdaad om een uitzending via replay gaat (wat ik eigenlijk wel zeker weet, nu) zal deze vanzelf ook verwijderd worden, wanneer het niet meer beschikbaar is. Dus 7 dagen na de uitzending. Dit neemt overigens ook geen ruimte of dergelijke 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Ik neem aan dat je de map "verder kijken" bedoelt, die kun je bewerken met Ziggo Go.
van ziggo go weet ik niets.maar waarom moet ik iets bewerken als ik iets opneem,toch live zien, en kan hem niet verwijderen zoals de andere opnames,bij aanklikken verwijderen begint hij steeds met afspelen zonder. opties graag antwoord b.v.d.(p.s kan deze opname ook niet versneld doorspoelen,niet toegestaan)
Reputatie 7
Hey @Andre49 . Als je ook niet kunt doorspoelen, denk ik dat je bij "verder kijken" kijkt, en gekeken hebt via replay. Je kunt de opname (als het wel opgenomen is) verwijderen onder opnames.
Als het inderdaad om een uitzending via replay gaat (wat ik eigenlijk wel zeker weet, nu) zal deze vanzelf ook verwijderd worden, wanneer het niet meer beschikbaar is. Dus 7 dagen na de uitzending. Dit neemt overigens ook geen ruimte of dergelijke 🙂
Dank voor je snelle reactie,bewuste opname is sinds vandaag inderdaad van zelf opgeschoond(mijn vrouw blijft erbij dat dit geen replay?opname commando was desondanks
nu okay,het blijft ff alles uitvogelen,groetjes en bedankt voor je heldere antwoord.Andre L