Leon Schepers 1

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opname loopt niet gelijk met Replay tv.

Hallo Ziggo,

Waarom loopt opnames niet gelijk met replay tv, klopt er soms niet met de timing?

Gr Leon
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Dat klopt. Bij een opname wordt er 5 minuten van tevoren al opgenomen en 15 minuten extra aan het einde. Om zo uitloop en inloop niet mis te lopen. Dus de timing "klopt" inderdaad niet, maar dat is gelukkig wel met een goed doel erachter 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Leon,

Wat bedoel je precies?

Groet,
Evert
Ricardo Ehv

Level 7
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 58Likes
Evert wrote:
Hoi Leon,

Wat bedoel je precies?

Groet,
Evert


Ja, ik snap de vraag eigenlijk ook niet...
Bertox

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Vokgensmij wordt hier bedoeld dat de opname van replay tv vaak enkele uren na uitzending pas beschikbaar is en niet direct.
Leon Schepers 1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat ik bedoel te zeggen is, als je bijv een voetbalwedstrijd op neemt, deze opname ongeveer direct na de wedstrijd is afgelopen, wil je de nabeschouwing nog zien kan dit via replay tv wel. Je zou denken dat de timing van opnames niet gelijk loopt aan de tv gids.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Dat klopt. Bij een opname wordt er 5 minuten van tevoren al opgenomen en 15 minuten extra aan het einde. Om zo uitloop en inloop niet mis te lopen. Dus de timing "klopt" inderdaad niet, maar dat is gelukkig wel met een goed doel erachter 🙂
Leon Schepers 1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maar als er bij opnames 15min extra wordt opgenomen aan het eind dan zou de nabeschouwing erbij moeten zitten. Dit was de uitzending Ajax - Apoel, vreemd. Als me dit nog eens opvalt meld ik me hier.

Uitgelicht topic