Vraag

Opgenomen programma's niet meer te openen in de nieuwe mediabox (dubbel)

  • 16 mei 2019
  • 7 Reacties
  • 310x Bekeken

Opgenomen programmas zijn niet meer te openen staan nog wel in de opnamelijst er staat nu een uitroepteken rood omcirkeld voor.Dit geld niet voor alle opnames tot nu toe. Wat kan de oorzaak zijn?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Er gaat iets fout in het Cloud Platform. Dat ze nog wel in je lijst staan wil zeggen dat je reserveringen nog genoteerd staan. Vermoedelijk kan de bron van de opname niet worden gevonden. Dat zou te fixen moeten zijn..........
Ik zie meer meldingen hierover en heb ze zelf ook in de lijst bij bepaalde series.
Dat is verontrustend. Je moet er goed op kunnen vertrouwen dat Opnames ook daadwerkelijk beschikbaar zijn. Heel af en toe een missertje? Vooruit dan maar.
Reputatie 7
Badge +35
Ik zag een dergelijk uitroepteken ook bij een programma wijziging op het laatste moment.
The Inside Line was veranderd naar Verslag persconferentie Formule 1.
Heb hetzelfde. Programma opgenomen. Geeft nu opeens een uitroepteken.
Reputatie 7
Badge +25
Kijk hier ook eens voor dit probleem, het positieve is dat ze ervan weten en er aan werken, maar nog geen verbetering.


https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210#post403971


Mark Ziggo Community Moderator
2049 reacties
1 dag geleden 16 mei 2019
Hoi allemaal, we zien sinds twee weken meerdere meldingen van opnames die zijn mislukt (uitroepteken, niet af te spelen) of opnames met slechte beeldkwaliteit (haperingen, stilstaand/zwart beeld). Mislukte opnames zit niemand op te wachten dus willen we deze problematiek graag goed in kaart brengen en z.s.m. oplossen.
Daar zijn we natuurlijk al mee bezig, maar we besteden nog veel tijd aan het uitvragen en uitwerken van de voorbeelden die er nu binnenkomen. Daarom uw aandacht voor onderstaande template!

Heb je een voorbeeld van een opname die niet goed werkt? Stuur hem hier aan ons door en beantwoord daarbij in ieder geval de volgende vragen.
Programmatitel:
Zender:
Datum en tijdstip:
Wat is het probleem met de opname?:
Was de opname direct al niet goed of trad dit probleem pas na een paar dagen op?:
De Ziggo Moderators helpen waar nodig, gaan voor overzicht en een positieve sfeer. Samen weten we meer!
Reputatie 1
Badge
Vorige week de aflevering ‘Beste Zangers - songfestival editie’ opgenomen. Keer of twee terug gekeken. Nu schets mijn verbazing dat de box nu aangeeft dat de opname mislukt is. Kan ook niet meer kijken. Beetje vreemd dit. Kan dit worden hersteld?

Wat is de status van deze issues die blijkbaar al even bekend zijn? Opnemen is dus geen zekerheid dat je het terug kan kijken 😞 da’s jammer!
Reputatie 7
Badge +26
Speelfilm vorige week NPO 2 zaterdag ( titel even kwijt) blijft als ingeplant staan en kon niet afgespeeld worden. Alleen de optie verwijderen. Deze reeds verwijderd vandaar even de ontbrekende gegevens tijd en titel.
Reputatie 7
Update:
Topic gesloten in verband met dubbele meldingen,
Zie de link van Steef B naar het hoofd topic. Daar kun je de storing volgen en voorbeelden aandragen.

Gr,