Kijk hier ook eens voor dit probleem, het positieve is dat ze ervan weten en er aan werken, maar nog geen verbetering.
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210#post403971
1 dag geleden 16 mei 2019 Hoi allemaal, we zien sinds twee weken meerdere meldingen van opnames die zijn mislukt (uitroepteken, niet af te spelen) of opnames met slechte beeldkwaliteit (haperingen, stilstaand/zwart beeld). Mislukte opnames zit niemand op te wachten dus willen we deze problematiek graag goed in kaart brengen en z.s.m. oplossen.
Daar zijn we natuurlijk al mee bezig, maar we besteden nog veel tijd aan het uitvragen en uitwerken van de voorbeelden die er nu binnenkomen. Daarom uw aandacht voor onderstaande template!
Heb je een voorbeeld van een opname die niet goed werkt? Stuur hem hier aan ons door en beantwoord daarbij in ieder geval de volgende vragen.
Programmatitel:
Zender:
Datum en tijdstip:
Wat is het probleem met de opname?:
Was de opname direct al niet goed of trad dit probleem pas na een paar dagen op?:
De Ziggo Moderators helpen waar nodig, gaan voor overzicht en een positieve sfeer. Samen weten we meer!