janssenharrie

Level 1
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Opgenomen programma bij reclame doorspoelen.

Hoe spoel ik een programma door bij reclameblokken. In dien dit niet mogelijk is waarom staat dit dan nergens op de site. Nu moet ik ongevraagd naar die reclame rommel kijken.
SBS6 de rijdende rechter niet mogelijk om door te spoelen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23566Posts
  • 1049Oplossingen
  • 7482Likes
Opgenomen programma's behoor je wel degelijk te kunnen doorspoelen, daarom het het ook Opgenomen.

Programma's uit de Replay bij NPO en Ziggo kan je meestal wel doorspoelen met reclame, en de Commerciële omroepen zoals RTL - SBS gaat dit helaas niet.

Bekijk in context

16 Reacties 16
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
janssenharrie welkom op de community

De commerciële zenders verdienen hier geld aan en dus kan je niet doorspoelen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23566Posts
  • 1049Oplossingen
  • 7482Likes
Opgenomen programma's behoor je wel degelijk te kunnen doorspoelen, daarom het het ook Opgenomen.

Programma's uit de Replay bij NPO en Ziggo kan je meestal wel doorspoelen met reclame, en de Commerciële omroepen zoals RTL - SBS gaat dit helaas niet.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Hey janssenharrie . Welkom hier!
Zoals de anderen hier al aangeven; opgenomen programma's moet je gewoon kunnen doorspoelen. Wanneer je echter via replay kijkt, zal dit niet altijd kunnen. Heb je het programma opgenomen, of kijk je het met replay terug in de TV gids?
janssenharrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Vanmorgen even uitgeprobeerd Ziggo sport opgenomen en wel mogelijk om door te spoelen.
SBS6 Rijdende rechter van gisteravond opgenomen. Niet mogelijk om door te spoelen.
Beide programma's bekeken vanaf menu bewaard waar de opgenomen programma's staan.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Hey janssenharrie . Weet je zeker dat je bij bewaard-opnames kijkt? En niet bij bijvoorbeeld "verder kijken"?
en krijg je iets van een melding te zien, wanneer je probeert door te spoelen?
janssenharrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Zeker weten. Ik heb vanmorgen nog contact gehad met de helpdesk. Antwoord was. Programma's van commerciëlen omroepen kun je vaak niet doorspoelen. Er komt rechts boven een melding te staan Wegens rechten van de zender niet mogelijk om door te spoelen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Hm. Dan moet er iets mis zijn met die opname. zoals gezegd; opnames moet je zeker wel kunnen doorspoelen. Dat is precies waarvoor ik ook veel programma's opneem. Het antwoord van de helpdesk klopt enkel wanneer het gaat over replayTV. Zoals gezegd; daar kan het niet bij.

Ik ga de boel hier ook even checken, maar loop een beetje vast. Bedoel je de rijdende rechter, of "meester Frank Visser doet uitspraak"? (logische vergissing 😉 )

Toevoeging: Wanneer je het programma start en dan op "ok" drukt. Wat zie je dan bovenaan in het scherm staan?
janssenharrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Inderdaad Frank Visser van SBS 6
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Wanneer je het programma start en dan op "ok" drukt. Wat zie je dan bovenaan in het scherm staan?

Mijn collega heeft het programma ook opgenomen. Als hij de opname online bekijkt (via ZiggoGO) kan hij in elk geval gewoon doorspoelen. Op zijn mediabox kan hij thuis pas testen, uiteraard.
janssenharrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
In het menu Bewaard Mijn opname stond achter de programma naam het teken van replay tv.
Jammer genoeg het programma verwijderd zodat ik er geen foto van kan maken.
Ik heb enkele programma's van RTL4 opgenomen en deze kon ik wel doorspoelen. Ik zal de komende tijd e.a. uittesten.
Gon1506

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan ook opgenomen programma's niet meer door spoelen. Echt heel irritant

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Gon1506

 

Ik kan mij voorstellen dat het heel erg irritant is dat je je opgenomen programma's niet meer kunt doorspoelen. Dit topic is wel al anderhalf jaar oud, dus het is aannemelijk dat de reden van jouw probleem ergens anders ligt. 

Als je de opname stopt en daarna opnieuw start, kun je dan wel doorspoelen of lukt het dan nog niet?

Gon1506

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hij is nu weg uit bewaard

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dan wordt het lastig om dit te reproduceren, @Gon1506. Ik raad je aan om het dan met de komende opnames in de gaten te houden. Als je het dan nog ervaart, maak dan een nieuw topic aan en stuur zoveel mogelijk details mee over de opname. Ik help je dan graag verder! 

Gon1506

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke

Injetta

Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Ik vermoed dat dit ‘probleem’ komt door het andere probleem van de afgelopen weken na de update. Afleveringen van ingestelde series worden/werden niet opgenomen. Als je dan naar bewaard gaat en je let niet goed op en je gaat kijken naar je opgenomen aflevering (die dus niet is opgenomen) kijk je zonder dat je het beseft via replay. Dan kun je dus niet verder spoelen bij de commerciëlen. Het opgenomen programma moet een dicht rood bolletje hebben en als het bolletje alleen een rond ringetje is (open) is de aflevering niet opgenomen.

Ik had het eerst ook niet door.

Inmiddels zijn er als zo’n vier topics over de bug van het niet opnemen van afleveringen van series. Kijk dus of wat je wil kijken een open en dicht bolletje heeft. Dan weet je of je naar een opname kijkt of eigenlijk via replay.

Uitgelicht topic