Beantwoord

Ondertiteling Movies & Series

  • 15 januari 2020
  • 4 reacties
  • 583 keer bekeken

Sinds dat er gisteren het stroom van de woning is geweest, doet de ondertiteling het niet meer bij ziggo series&movies

icon

Best beantwoord door Dolfff 15 januari 2020, 21:54

Zet es even je Next uit en aan met knopje achterop. als dat niet helpt: Zet je Next even naar fabrieksinstellingen (menu: Systeem). Je opnames en geplande blijven bewaard.

Als dat óók niet helpt, meld dan je issue hier:

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-met-slechthorenden-ondertiteling-op-de-mediabox-next-40105

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +12

Zet es even je Next uit en aan met knopje achterop. als dat niet helpt: Zet je Next even naar fabrieksinstellingen (menu: Systeem). Je opnames en geplande blijven bewaard.

Als dat óók niet helpt, meld dan je issue hier:

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-met-slechthorenden-ondertiteling-op-de-mediabox-next-40105

Reputatie 7

Hey @Reotje . Welkom hier!

Heb je het inmiddels weten op te lossen? :-) 

Dolfff, ik heb de next uit en weer ingeschakeld en wholla hij deed het weer

Reputatie 7
Badge +12

Top!