MollyDunja

Level 3
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ondertiteling Mediabox Next

Wil graag vragen " hoeveel maanden moeten we nóg blijven wachten tót eindelijk het mega probleem met ondertiteling op o.a Crime Investigation ID en Animal planet opgelost word? Vanaf juli 2019 heb ik al zó vaak geschreven, heb ik al zó vaak gebeld over het mega grote probleem wat betreft de ondertiteling, maar ik krijg áltijd maar te horen, "we weten dat dit probleem al lang speelt , maar we weten niét wanneer we dat probleem opgelost hebben? Sorry"  Maar dat is tóch echt zó waardeloos want we moeten wel ervoor betalen, fijn voor mensen die géén Engels kunnen verstaan, vind dat écht schandalig, jullie lossen wel andere problemen om die de Nex BOX heeft, maar dit mega grote probleem daar doen jullie niks aan, dat probleem laten jullie gewoon links liggen. 

Ik weet hier in onze woonplaats hoeveel mensen zich er over ergeren, die écht zo boos zijn, dat we wel moeten betalen om naar deze zenders te kunnen kijken, maar ze kunnen de zender niet bekijken omdat ze géén Engels kunnen verstaan. Dus mijn vraag is" hoeveel maanden of jaren moeten we nog wachten tot er iets gedaan word zodat de ondertiteling fatsoenlijk functioneert.???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Zie:

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-met-slechthorenden-ondertiteling-op-de-mediab...

(al hoop ik dat een nieuw topic als door een wonder ineens wel gaat helpen…..)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Rambo 123

Level 6
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Vanavond meester Visser zitten kijken ( opgenomen) en halverwege begon het gelazer al weer. Geen of gebrekkige ondertiteling. Wanneer gaat Ziggo dit nu eens oplossen want dit speelt al maanden en maanden. Wel elke maand vangen voor een duur abonnement. Maar wel een gebrekkig apparaat aan de klanten leveren. 

Schandalig!!!!!

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Zie:

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-met-slechthorenden-ondertiteling-op-de-mediab...

(al hoop ik dat een nieuw topic als door een wonder ineens wel gaat helpen…..)

Uitgelicht topic