Vraag

Ondertiteling bij Replay TV en opnames van History Channel

  • 13 september 2019
  • 2 Reacties
  • 67x Bekeken

Wij hebben sinds half juli een mediabox Next. Alles werkt naar behoren, behalve de ondertiteling bij terugkijken of opnemen van History Chanel. Dit probleem speelt al heel lang. Is er een oplossing in zicht of gaat dit nog maanden duren? Heb wat dit betreft wel een beetje spijt van de mediabox Next. Hoeft toch niet zo een groot issue te zijn voor een bedrijf als Ziggo.

2 Reacties

Goedemiddag @Rmtpol,

Allereerst welkom op de community. 😊

Wat gek dat de ondertiteling niet werkzaam is. Ik heb het hier net op kantoor getest en hier lukt het wel om de ondertiteling op History Chanel in en uit te schakelen.
Met de stappen op deze pagina kun je de ondertiteling in en uit schakelen op History Chanel.

Laat je het ons weten of het hiermee is gelukt?
Bij live kijken werkt het ook prima, maar bij terugkijken of opnemen is de ondertiteling niet aanwezig.

Reageer