Tumke

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Omruilmail Next

Net de mail gehad om mijn mediabox om te ruilen voor de Next...

Kan het zijn dat ik niet de enige ben en dat nu bij Ziggo een server ontploft is ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tumke
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ook net de bestelling herhaald en inderdaad, meteen een bevestigingsmail gehad met bestelnummer met de mogelijkheid om de bestelstatus op te vragen.... Nu alleen maar hopen dat ze er geen 2 opsturen... ???

Bekijk in context

20 Reacties 20
Tumke
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ah, de storing op de Ziggo website is al een poosje bezig.
Hij is heel, heel, heel erg traag tot geen reactie meer.
remoss

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik had in eerste instantie ook de storing. Later kwam ik er wel doorheen en kreeg netjes een bestelnummer, echter geen bevestigingsmail.
Net gechat met de helpdesk, hij kon niets via het bestelnummer zien, ik moet maar even afwachten. Er moet vanzelf een track&trace komen. Ben zeer benieuwd..........
Tumke
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
hier inmiddels hetzelfde; wel kunnen bestellen (na veel pijn en moeite op een krakende site), maar ook hier nog geen bevestigingsmail ontvangen...

Is dit wel goed gegaan Ziggo?

Ik heb nog maar 05 dagen 16 uren en 45 minuten ???
EbamG

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist wel een bevestigingsmail ontvangen. Het verbaasd mij alleen dat hierin staat vermeld dat de nieuwe mediabox mijn oude mediabox XL vervangt maar ook mijn modem. De mediabox XL moet retour, de modem kan ik bewaren of inleveren bij de Milieustraat, aldus de mail.

Volgens mijn informatie is voor de nieuwe mediabox next toch juist een afzonderlijk modem noodzakelijk??

Tijd voor vernieuwing
We willen dat u alles uit uw abonnement haalt. En daarom ontvangt u een nieuw apparaat. Deze vervangt uw:

Modem.
U houdt het modem of levert hem in bij de milieustraat.
Ziggo Mediabox XL.
U ontvangt binnen enkele dagen per post een retourdoos met verdere instructies.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Je zult ook wel een nieuw modem krijgen.
remoss

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Tumke wrote:
hier inmiddels hetzelfde; wel kunnen bestellen (na veel pijn en moeite op een krakende site), maar ook hier nog geen bevestigingsmail ontvangen...

Is dit wel goed gegaan Ziggo?

Ik heb nog maar 05 dagen 16 uren en 45 minuten ???

Ik heb net een nieuwe bestelling aangemaakt. Nu ging alles goed en kreeg ook snel wat mailtjes ter bevestiging. Ook een mogelijkheid om online de order status te volgen: https://www.ziggo.nl/orderstatus
Het ordernummer eerder vandaag gaf dan ook een fout aan, order was niet aanwezig.
De nieuwe order van net is wel geldig en te volgen.
Als ik geen 2e keer de bestelling had gedaan, was er mooi niets meer gebeurd :expressionless:
Tumke
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ook net de bestelling herhaald en inderdaad, meteen een bevestigingsmail gehad met bestelnummer met de mogelijkheid om de bestelstatus op te vragen.... Nu alleen maar hopen dat ze er geen 2 opsturen... ???
remoss

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Haha, dan kan er eentje terug toch?
Mooi geregeld zo!
iko

Level 3
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Het zelfde hier, eerst een hoop 'elende' met overspanne servers daarna proces doorlopen geen bevestigings e-mail. 12 uur later nog maar een keer, nu probleemloos en direct een e-mail. Zojuist ook de 2e bevestigings e-mail. Modem inleveren ?????? Waar moet dan de telefoon op aangesloten worden. Vermoedelijk nog oude e-mail tekst. Ziggo wordt eens wakker..
remoss

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Grappig, in de mail die ik heb wordt alleen gesproken over retourneren van de Mediabox XL, nergens over een modem.
Heb een Connect modem trouwens.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Er komt alleen een andere Modem/Router mee als dat vlgs Ziggo nodig is.
Als je een ConnectBox hebt, verwacht ik niet dat er een vervanger wordt gestuurd.
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
@Tumke, En ook al een Track & Trace gehad?
Tumke
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
nog geen PostNL Track & Trace...

kan wel de status van de bestelling opvragen;



effe afwachten dus....
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Dat heb ik ook, maar er staat bij mij geen afleveradres bij, bij jou wel?

Never mind, zie dat er morgen een pakketje wordt geleverd, zal wel goed zijn dan 😉
Tumke
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
staat in de ontvangen mail 'Uw bestelling'...
remoss

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Net de Next uitgepakt en geïnstalleerd, was een eitje en in 3 minuten klaar. Qua bediening is het meteen al 40000% beter, wat een verademing zeg
De stemcommando's gaan ook erg goed en vlot! Ben er blij mee 🙂
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
remoss wrote:
Net de Next uitgepakt en geïnstalleerd, was een eitje en in 3 minuten klaar. Qua bediening is het meteen al 40000% beter, wat een verademing zeg
De stemcommando's gaan ook erg goed en vlot! Ben er blij mee 🙂


Je zal zien dat de next stukken beter is !
remoss

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dat zeg ik 😄

Uitgelicht topic