Vraag

Nieuwe media box: wanneer in aanmerking?

Wanneer kom ik in aanmerking voor de nieuwe mediabox next

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 Reacties

Reputatie 7
Ha @Dave- Je blijft maar onvermoeid dezelfde vragen beantwoorden die men zelf door ff te zoeken zo kan vinden, respect man! Aangezien de titel held van de maand niet meer wordt uitgereikt krijg je van mij een nieuwe batch:

Reputatie 7
Badge +19
Tja, @mguzz

misschien moet hier het nieuwe antwoord zijn: 'Door te zoeken' ... 😉

Men kan wel 'begin een topic' vinden, maar niet de zoekbalk ernaast? Ik kan daar met mijn pet niet bij... (vreemde uitspraak eigenlijk ... Laten we het er dus maar op houden dat ik dit niet snap 🤓
Reputatie 7
Dank je @mguzz ik doe me best en in me onderschrift staat ook gebruik eens de zoekfunctie 😉

Maar goed ik copy/paste 😇🙃
Reputatie 7
@Dave- Ik vrees dat je onderschrift ook niet word gelezen. 😁

De homepage van de community starten met een zoekbalk lijkt me wel wat en verder niets, vervolgens als je wat hebt gezocht verschijnt onderaan de pagina 'heb je gevonden wat je zocht?' JA/NEE en bij nee verschijnt de normale homepage.
Reputatie 6
Badge +15
@Dave- @Willem-A Misschien heeft het te maken met de gejaagdheid van de hedendaagse maatschappij en een daaruit voortvloeiende vorm van gemakzucht?
Reputatie 7
Badge +19
Zou goed kunnen @KBX458

maar dan vooral dat laatste denk ik... Het is natuurlijk wel lekker makkelijk als alles voor je word gedaan.
Reputatie 7
Badge +19
Misschien in de zoekbalk ook een rode tekst plaatsen @Lycke Ziggo , met bv. 'Zoek hier uw vraag' ?
Reputatie 7
Ik stuur even een postduif @Willem-A 😊
Reputatie 7
De Nieuwe Media Box wordt gefaseerd uitgerold via Email naar geselecteerde klanten. krijg je een email in je Postvak In of je Ongewenste dan kan je de oude Media Box omruilen.
Reputatie 7
@mguzz jij zegt het en ik dacht het 😉