1
Vraag
2
Reacties
gersijbers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe media box: wanneer in aanmerking?

Wanneer kom ik in aanmerking voor de nieuwe mediabox next
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Ontdek hier alles over de Mediabox Next. Alle populaire onderwerpen voor jou op een rijtje. Heb je de Mediabox Next nog niet in huis? Bestel dan hier je Mediabox Next!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
De Nieuwe Media Box wordt gefaseerd uitgerold via Email naar geselecteerde klanten. krijg je een email in je Postvak In of je Ongewenste dan kan je de oude Media Box omruilen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ha Dave- Je blijft maar onvermoeid dezelfde vragen beantwoorden die men zelf door ff te zoeken zo kan vinden, respect man! Aangezien de titel held van de maand niet meer wordt uitgereikt krijg je van mij een nieuwe batch:

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Dank je mguzz ik doe me best en in me onderschrift staat ook gebruik eens de zoekfunctie ?

Maar goed ik copy/paste ??
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Tja, mguzz

misschien moet hier het nieuwe antwoord zijn: 'Door te zoeken' ... :wink:

Men kan wel 'begin een topic' vinden, maar niet de zoekbalk ernaast? Ik kan daar met mijn pet niet bij... (vreemde uitspraak eigenlijk ... Laten we het er dus maar op houden dat ik dit niet snap :nerd:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Misschien in de zoekbalk ook een rode tekst plaatsen Lycke Ziggo , met bv. 'Zoek hier uw vraag' ?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Ik stuur even een postduif Willem-A :blush:
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dave- Ik vrees dat je onderschrift ook niet word gelezen. :grin:

De homepage van de community starten met een zoekbalk lijkt me wel wat en verder niets, vervolgens als je wat hebt gezocht verschijnt onderaan de pagina 'heb je gevonden wat je zocht?' JA/NEE en bij nee verschijnt de normale homepage.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
mguzz jij zegt het en ik dacht het :wink:
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dave- Willem-A Misschien heeft het te maken met de gejaagdheid van de hedendaagse maatschappij en een daaruit voortvloeiende vorm van gemakzucht?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Zou goed kunnen KBX458

maar dan vooral dat laatste denk ik... Het is natuurlijk wel lekker makkelijk als alles voor je word gedaan.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Ontdek hier alles over de Mediabox Next. Alle populaire onderwerpen voor jou op een rijtje. Heb je de Mediabox Next nog niet in huis? Bestel dan hier je Mediabox Next!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic