Beantwoord

Nextbox met verouderd modem

  • 11 september 2019
  • 6 reacties
  • 260 keer bekeken

Media next box ,kan niet terug kijken, foutmelding CS2518
Heb de box al herstart maar probleem blijft.
Kabels zijn nieuw 1 week oud, zo ook de box.
Heeft het 1week goed gedaan
icon

Best beantwoord door Jadepg42 11 september 2019, 16:43

Ik heb inmiddels contact gehad met Ziggo,krijg een nieuwe modem deze is verouderd.
Bedankt voor de reacties
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Heb je in Mijn Ziggo de zenders al eens opnieuw opgehaald onder producten > televisie > zenders en pincode herstellen ?
@Jadepg42 Geldt dat voor alle zenders?
Ik heb inmiddels contact gehad met Ziggo,krijg een nieuwe modem deze is verouderd.
Bedankt voor de reacties
Reputatie 7
Hallo @Jadepg42 welkom op onze Community. Fijn dat je alles al geregeld hebt. Nu nog heel even wachten op het nieuwe kastje. Laat je hier in dit topic weten hoe de nieuwe modem bevalt?
Vandaag nieuwe modem ontvangen, alles doet het prima.
Reputatie 7
Dat is goed nieuws @Jadepg42 🙂 Dank voor je berichtje!