Hallo
KoekieRagbak welkom op de Community. Het is duidelijk te merken dat je niet happy bent met de dienst op dit moment. Logisch, van blokkerig beeld ga je naar een hardnekkige foutmelding. Lekker van tv genieten zit er niet meer bij.
Het administratie probleem met de Next aan onze kant verklaart de CS1010 melding. Het abonnement werd niet herkend want deze hebben we stuk gemaakt. Goed dat je al contact met ons hebt gehad. Ik zie dat dit vanochtend meteen hersteld is. Ik zie de Next netjes in je abonnement staan
🙂 De CS1010 melding moet wegblijven na een reset van de box.
Blokkerig beeld is altijd een signaal probleem. Dit staat los van administratie aan onze kant. Ik ben bang dat je dit blijft houden tenzij we er wat aan gaan doen. Ondanks dat je 95 euro per maand betaald kan de oorzaak nog steeds in de binnenhuisbekabeling liggen, of buiten in de straat. Je geeft aan dat het signaal op de Next goed is. Dit baseer je op het signaal naar een ander apparaat (de Connectbox), en het feit dat het een tijd terug door een monteur is aangesloten. Beide zeggen niets over hoe het nu met de Next gaat.
Ik zie dat de Next nu 4 tuners in gebruik heeft. 2 ontvangen een signaal van 6dBmV, 2 een sterkte van 11dBmV. Dit is prima maar kan wijzen op een versterker.
- Kun je ons met foto's laten zien hoe de apparatuur van A-Z is aangesloten? Misschien zien wij snel een verbeterpunt.
- Wanneer je de Next tijdelijk zonder splitters en versterker direct op de signaalbron aansluit, heb je dan nog steeds blokkerig beeld?