Cookingmarcel

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Next verspringt iedere keer bij het zappen

Als ik van zender verander dan gebeurt het regelmatig dat er zenders worden overgeslagen
heb tot nu toe alles geprobeerd terug gezet uit gezet etc
maar het wil niet
24 Reacties 24
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Heb je deze zenders ook in je favorieten gezet of zijn deze gewoon standaard met zappen dat hij hem overslaat.

Je zou de Next even 1 minuut van de stroom kunnen halen, kijken of probleem dan nog bestaat.

Je zou je favoriete zenders kunnen opslaan door op de Home knop (huisje) te drukken, dan naar tandwiel rechts en dan staat de optie Beheer je Favoriete zenders in de linker hoek.

Houd je hier te veel last van met zappen kan je altijd nog even een fabrieksherstel doen.
Homeknop in te drukken, tandwiel op rechts en dan naar Tabblad Systeem en de onderste regel Fabrieksinstellingen.

Dan wordt je Next weer opgefrist en kan je hem misschien weer beter bedienen.
Opname's blijven wel bewaard, alleen gids en apps moet je weer opnieuw invullen.
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb dat allemaal gedaan heb geen favorieten ingesteld vind dat irritant
uitgezet stekker eruit gehaald fabrieksinstellingen hersteld niks helpt helaas
m vr gr
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Gelukkig komen er elke dag moderators langs herkenbaar aan Ziggo Logo achter hun naam, misschien dat die in de systemen iets afwijkends kunnen vinden. Gelukkig zijn er ook andere ervaren leden die nog eventueel tips hebben. Hoop dat er snel de oplossing er komt voor je.
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thnxx top
ik wacht het af

gr
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Een minuutje de batterijen uit de AB al geprobeerd?
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ga dit proberen en laat het weten

gr
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas werkt ook niet
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes
Hi Cookingmarcel, dat is heel apart! Ik heb wat meer informatie nodig, kun je mij eens uitleggen wat er dan precies gebeurt? Zijn het altijd dezelfde zenders die je mist of is dat willekeurig? Wat gebeurt er als je de betreffende zender cijfermatig invoert, kom je er dan wel gewoon op terecht? Maak je ook gebruik van een eigen profiel op de Next?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Cookingmarcel Of de ab opnieuw koppelen? Tv toets en de 0 toets te gelijk 10 sec indrukken.
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is gewoon als ik Zapp van 4 naar 5 slaat je gerustig 3/4 zenders over als ik mij AB gebruikt met de zenders cursor up
or down gaat slaat ie gewoon 8 zenders over als ik in het overzicht zit kwa zenders
Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes
Alle adviezen ten goede, maar is dit niet gewoon een gevalletje van een kanaal up/down toets die misschien door vervuiling wat langer blijft hangen.
Deze toets rent nogal al snel door de zenders als je die al iets te lang vasthoud.
De AB niet gelijk onderdompelen in een bak water ?, maar misschien met een spuitbusje lucht op enige afstand een keer over het toetsenbord van de AB blazen, of met zo’n blaasbalgje die fotografen ook wel eens gebruiken.
Mocht het niet helpen zou ik Ziggo vragen om de AB om te mogen ruilen.
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb dit systeem net een maand ???
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
kga wel weer ff an de phone hangen bij ziggo
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Cookingmarcel Dit lijkt mij ook niet een vuil kwestie... Al eens de fabriek en opnieuw koppelen en andere tips gedaan wat als advies hier is gegeven.. ??
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Heb ik ook met de Next afstandsbediening, mijn Harmony was leeg, dus gebruikte ik de originele AB en ja, soms twee of drie kanalen te ver gezapt.
Met de Harmony nergens last van.
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook opnieuw koppelen helpt niks en fabrieksinstellingen terug gezet ook niet ook de next van het stroom halen niet dus samengevat niks heeft geholpen
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb vandaag gebeld met Ziggo kreeg ik
te horen dat het misschien zou kunnen liggen aan onze smart TV dus even afwachten wat men daar gaat zeggen
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hmm, dan ben ik ook benieuwd, wat doen de knopjes bij jou aan de voorkant van je Next?

Gr,
Cookingmarcel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Die gaan gewoon uit en aan en als ie aanstaat brand ie wit maar heb ziggo weer gebeld omdat de smart tv software ge-update was en hebben we wat instellingen veranderd en krijg een nieuwe AB toe gestuurd

Uitgelicht topic