Stemer11

Level 4
  • 208Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Next uitgesteld kijken werkt niet, alleen live kijken werkt.

Na pauzeren weer verder kijken maar helaas, er verschijnt ; momentje en wasmachientje.
Kan alleen verder live kijken maar dat wil ik niet.
Doe er wat aan Ziggo.
5 Reacties 5
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Stemer11, het lijkt erop dat er iets mis is met je internetverbinding op de box. Bijzonder vervelend, want je wil dat item gewoon kunnen bekijken.

Uitgesteld tv kijken, On Demand en Replay TV werken niet via de coax kabel op het nieuwe systeem. Daar is een goede internet verbinding voor nodig. Kun je ons vertellen hoe het met die aansluiting zit? Er is een bekend probleem met kortstondig pauzeren die wij gaan oplossen, alleen daar gaat het specifiek om de melding CS2114. Dat is dus wat anders.
Stemer11
Topicstarter
Level 4
  • 208Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes
Ik denk nu dat het probleem in de internet kabel zit
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Dat was ook mijn vermoeden. Heb je het inmiddels aan de praat gekregen?
Stemer11
Topicstarter
Level 4
  • 208Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes
Nou Anne het lag toch nog weer anders sinds het groot onderhoud aan de Ziggo kastjes in de straat. Was het signaal wat binnen kwam veel te hoog. Gisteren 2 monteurs erbij gehad. Ze bedden heel wat werk maar alles werkt weer.
Naar aanleiding wat de Monteurs hebben gemeten, komt er maandag ook nog een Netwerkmonteur.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Dit gaat echt alle kanten op! Signaal problemen had ik niet met deze symptomen in verband gebracht. Ik ben benieuwd naar de afloop.

Uitgelicht topic