stanis40

Level 4
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

next sneller naar standby laten gaan op slaapkamer

Mijn vrouw gaat altijd slapen met de tv aan, dus ook de next aan. Nu kon je bij de horizonbox de standby tijd instellen zodat deze na 1.5 uur uit gaat, Bij de next lukt dat dus niet. Minimaal 4 uur. Dat is wel een beetje te lang, valt dit nog ergens anders te regelen.

groet
9 Reacties 9
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Meestal heeft de TV een sleep functie.
stanis40
Topicstarter
Level 4
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Klopt maar dan moet je dus weer met 2 ab, 's gaan werken
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Ja, klopt. Maar dan slaap je wel lekker ?
Lojijn

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit probleem hebben wij ook! Ik zou het zo fijn vinden als je zelf het aantal minuten (of uren) zou kunnen instellen. Ik kijk vaak nog een programma van 45 min, maar voor dat afgelopen is ben ik weg 🙂
4 uur is echt te lang, zou het fijn vinden als hier bij een update meer opties mogelijk zouden worden!
Koentje117

Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Ja dat merken wij ook. Zou fijn zijn als het zelf te kiezen is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Ik snap goed dat jullie de tijd-tot-standby graag lager (of in elk geval een kortere optie) willen hebben. Zelf maak ik hier geen gebruik van, maar ik zie absoluut de praktische kant hiervan.
Jullie wens/verzoek zet ik intern door :-).
Koentje117

Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey all.

Ik snap goed dat jullie de tijd-tot-standby graag lager (of in elk geval een kortere optie) willen hebben. Zelf maak ik hier geen gebruik van, maar ik zie absoluut de praktische kant hiervan.
Jullie wens/verzoek zet ik intern door :-).


Heel erg bedankt
Gamespel

Level 1
  • 127Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey all.

Ik snap goed dat jullie de tijd-tot-standby graag lager (of in elk geval een kortere optie) willen hebben. Zelf maak ik hier geen gebruik van, maar ik zie absoluut de praktische kant hiervan.
Jullie wens/verzoek zet ik intern door :-).

Als het goed is stond deze al op de verwerkingslijst... althans dat kreeg ik een aantal dagen geleden te horen.
Koentje117

Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Oké top

Uitgelicht topic