1
Vraag
2
Reacties
remko.123

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Next: Screensaver bij radio

Het zou mooi zijn dat als je radio luistert via de box dat je een soort van screensaver krijgt. De horizon box had wel zoiets, in ieder geval dat het beeld niet eeuwig op hetzelfde staat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
remko.123
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Even een update... hij gaat wel over naar een screensaver, maar bovenin staat nog steeds vast de tekst "Radio - alle zenders" etc. Dus de rest is netjes afgevangen, maar dat de tekst bovenin blijft staan is niet echt handig.

Bekijk in context

5 Reacties 5
remko.123
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Even een update... hij gaat wel over naar een screensaver, maar bovenin staat nog steeds vast de tekst "Radio - alle zenders" etc. Dus de rest is netjes afgevangen, maar dat de tekst bovenin blijft staan is niet echt handig.
FredSr

Level 9
  • 270Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Wat ik ook niet handig vind is, dat als je via de next box naar de radio luistert via de optical aansluiting naar soundbar Heos (tv niet aan) je niet kan zien als je van muziekzender wilt wisselen. Misschien doe ik iets niet goed dus eventuele tips zijn van harte welkom.

FredSr
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
De TV kan ook uitblijven. Je moet dan wel een audioverbinding naar versterker of receiver hebben lopen die daar geen last van heeft. Dat kan evt een aparte zijn via S/PDIF of analoog.
Een radiozender oproepen kan met Voice Control.
FredSr

Level 9
  • 270Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Inderdaad oproepen middels Voice Control lukt maar je moet wel de goede benaming noemen, bijvoorbeeld "NPO Radio 2". Ik heb daar een lijst van uitgeprint. Dank voor tip!

FredSr
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ja dat Voice Control blijft natuurlijk een wat minder slim neefje, met gekkigheidjes.
Daar is omheen te fietsen.
Kost ff wat oefentijd totdat je vriendjes bent geworden, maar dan heb je een heel handig hulpmiddel.
Voor bij TV kijken, Gids bladeren, ..... en...voor de Radiozenders zonder de TV te hoeven aanzetten. Tel uit je winst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic