Beantwoord

Next probleem registreren bij "normaal"energie stand

  • 16 mei 2019
  • 4 Reacties
  • 123x Bekeken

Reputatie 2
Het probleem is dat als de Next even heeft uitgestaan de zenderlijst/registratie weg is en dus op zwart gaat.
Dit kan ik alleen verhelpen door een fabrieks instellingen reset uit te voeren wat niet zo handig als je even TV wil kijken, het lijkt er op dat het probleem zich voordoet als hij in de energie stand "normaal" staat.
Als ik de energie stand op hoog zet is er de volgende dag wel wel maar dat is niet wenselijk uiteraard.
Hier over al een paar maal contact gehad met de service desk met een variatie aan antwoorden die van "dan moet ik een monteur laten langs komen" wat mij niet nodig lijkt tot "het is een software fout die bekend is en (hopelijk) bij de eerst volgende update wordt verholpen.
Nu krijg ik ook fout code 2118 als de box weer uit de pause stand van een programma verder moet gaan.

De Next wordt alleen gebruikt voor TV kijken app's gebruik ik verder niet omdat ik daar andere devices voor heb, de connectbox staat in bridge ik gebruik mijn eigen router voor wifi en dergelijke.

Eerlijkheids halve moet ik zeggen dat de Next verder goed werkt in vergelijking met de (3) Horizon boxen die binnen korte tijd weer uit de deur werden gezet om een oudere Cisco te gebruiken.

heeft er hier nog iemand een idee?

mvg. Abmans
icon

Best beantwoord door Dave- 16 mei 2019, 21:11

Er is een grote storing en diverse diensten zijn even niet beschikbaar op de Next.

Support voor F-Secure of in kijk even in Mijn Ziggo, dan tabblad producten en naar Internet, dan scroll je naar beneden naar de optie F-Secure
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 2
Even off topic.

[h4]Ik heb een mail ontvangen over "Installeer Ziggo Safe Online" heel leuk, maar als ik op de link klik krijg ik deze pagina in beeld.[/h4]


Das wel heeeeel erg veilig internet!

mvg. Abmans
Reputatie 7
Er is een grote storing en diverse diensten zijn even niet beschikbaar op de Next.

Support voor F-Secure of in kijk even in Mijn Ziggo, dan tabblad producten en naar Internet, dan scroll je naar beneden naar de optie F-Secure
Reputatie 2
@Dave- Dit was gisteren ook al het geval want toen kreeg ik de mail.
Maar ik ben niet zo geïnteresseerd in de dienst heb hier eigen beveiliging draaien i.v.m. werkzaamheden bij klanten.

Maar ik vond het wel erg toepasselijk vandaar.

mvg.Abmans
Reputatie 7
Oke bedankt voor het melden dan en ja is vervelend en hopelijk is het snel opgelost ☺