wavanooijik

Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

next - Ik wil deze als vaste klant ook.

Wanneer krijgen alle vaste klanten eens een NEXT ,als je nieuw bent krijg je er eentje . En als je al meer als 30 jaar lid ben krijg je niks. Kom op ziggo denk eens aan je klanten Heb al drie keer een mediabox xl gehad wil gewoon een next zonder extra kosten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

je kan toch ook een next krijgen als je bv van je Complete pakket alleen je TV upgrade naar MAX ?   Of je Complete pakket met movies en series XL uitbreidt ?

Bekijk in context

14 Reacties 14
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Een Media Box Next krijg je bij afsluiten van een Max pakket

 

Dit omdat de Next een nieuw abonnement gemaakt moet worden, en je een jaarcontract moet afsluiten opnieuw. De Media Box XL kan niet overgezet worden met je huidig abonnement.

 

Helaas zuur voor vaste klanten en vele zouden dit willen, maar helaas. Als jij al zolang klant bent heb je ook nog goedkoper abonnement en bij wijzigen is dit dus ook mee veranderen.

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

je kan toch ook een next krijgen als je bv van je Complete pakket alleen je TV upgrade naar MAX ?   Of je Complete pakket met movies en series XL uitbreidt ?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@pox-ie  gebruiker heeft een Media Box XL hiervoor dien je nieuw abonnement af te sluiten.

 

Als je een Media Box XL hebt kan je niet je abonnement meenemen naar een Next, omdat de Next werkt met een ander systeem dan de Media Box XL.

 

Je kan wel naar www.ziggo.nl gaan en dan naar Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek. Log in en kies Producten en daarna naar Tabblad Televisie.

 

Kies dan voor wijzig abonnement en kijk wat er mogelijk is.

 

@wavanooijik Het Het Ziggo Gebruikersforum staat los van de Ziggo Community, dit forum wordt ondersteunt door een paar Ziggo Moderators maar helemaal los van deze community. Het is een forum waar veel gefrustreerde vaak ex-gebruikers van deze Community zijn heen gegaan en hun kritiek om het zo maar te noemen eens volledig te uiten. Zoals Knurk zich daar uitlaat, komt niet op deze community terecht, er zijn ook gebruikers die al jaren keurig hier en daar zitten, maar tonen niet het gedrag zo aggressief.

 

Voorlopig zoals ik het weet is het alleen nog mogelijk de overstap van Media Box XL naar de Next en dan kan je via wijziging na 1 jaar want je contract op nieuw abonnement duurt 1 jaar en zo kan je via TV Max naar TV Complete gaan met behoud van de Next.

 

Er zal deze week nog wel een Moderator dit bericht bevestigingen, voor echte update‘s en nieuws kan je deze community aanhouden, hier zijn 7 dagen per week van 08:00 :17:30 uur en soms tot 22:00 uur moderators actief ervaren Ziggo Medewerkers.

pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

@Dave- vreemd want ik ben van een mediabox xl naar een next gegaan en ik heb het internet Complete pakket met de extra zenders die je ook bij de max krijgt..

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@pox-ie  ik zal eens navraag doen want ik ben ook van MBXL naar Next gegaan maar dat had een andere reden.

 

Ik ben er even tijd uit geweest het kan best zijn dat het klopt maar dan heb ik weer iets geleerd ?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
pox-ie wrote:

@Dave- vreemd want ik ben van een mediabox xl naar een next gegaan en ik heb het internet Complete pakket met de extra zenders die je ook bij de max krijgt..

bedoel je met internet + tv compleet

dan is dat waarschijnlijk nog in de tijd geweest toen de next nog wel bij het tv compleet geleverd werd

pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes
anoniemforum wrote:
pox-ie wrote:

@Dave- vreemd want ik ben van een mediabox xl naar een next gegaan en ik heb het internet Complete pakket met de extra zenders die je ook bij de max krijgt..

bedoel je met internet + tv compleet

dan is dat waarschijnlijk nog in de tijd geweest toen de next nog wel bij het tv compleet geleverd werd

internet compleet + tv-compleet, met de extra pakketten,,,,dus tv-max

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Een Downgrade van TV-Max naar TV-Complete met behoud van Next is een tijdje een opmerkelijke optie geweest . Zonder ruchtbaartheid buiten de Ziggo Community. 

Nu de Upgrade van de MBXL inmiddels in de uitroldase zit, is die optie niet meer nodig.

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @wavanooijik . Welkom hier!

Zoals gezegd; zowel nieuwe als bestaande klanten kunnen een mediabox Next krijgen bij een TV Max pakket. Daarbij maakt het niet uit of je nou 30 seconden of 30 jaar een abonnement hebt :-). Volgens mij wordt zo iedereen gelijk behandeld, toch? 

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

zekers niet dus jij heb liever oud en traag spul dan een nieuwe kom op zeg wat een flauwe kul zeg .Kan beter opzeggen en dan weer een nieuwe account aan maken en dan krijg ik er wel eentje. En mijn nichtje kreeg er eentje bij complete dus hoezo gelijke behandelingen

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Tot een jaar terug kreeg je de Next bij Complete. Maar volgens Ziggo hadden ze toen geen voorraad meer en krijg je de Next nu enkel bij het Max pakket. Of het voorraad verhaal helemaal klopt weet ik als klant niet natuurlijk maar als dat zo is duurt het wel erg lang voor er nieuwe bijgemaakt zijn

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Opzeggen en opnieuw klant worden zal niets uithalen. Je zult toch een abonnement moeten nemen waar TV Max onderdeel van is.

Vraag eens bij je nichtje na wat ze precies voor abonnement heeft. Je kunt ook zelf je abonnement samenstellen en een combinatie van Internet Complete en TV Max nemen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
wavanooijik wrote:

zekers niet dus jij heb liever oud en traag spul dan een nieuwe kom op zeg wat een flauwe kul zeg .Kan beter opzeggen en dan weer een nieuwe account aan maken en dan krijg ik er wel eentje. En mijn nichtje kreeg er eentje bij complete dus hoezo gelijke behandelingen

Op het moment dat de Next bij het Complete abonnement zat, kon ook jij ervoor kiezen om over te stappen naar Complete Next. Inmiddels is het abonnement weer aangepast en krijg je Mediabox XL bij Complete en Next bij een Max abonnement. Dit geldt zowel voor nieuwe als voor vaste klanten.

Uitgelicht topic