Jonathan-458 wrote:
Beste @Matisse_,
Klinkt als een HDCP probleem, welke firmware draait er op de box en op uw TV?
Maar zou u het volgende alsnog willen proberen;
De Next op de andere TV op resolutie 1080p zetten en One Power functie willen uitschakelen en dan vervolgens de Next willen aansluiten op HDMI port 1 van de LG tv.
MVG
Allereerst: bedankt allemaal voor het meedenken!
Op de box draait versie 4.23. Op de tv versie 05.30.85.
Je aanwijzingen opgevolgd. Dus de box via de andere tv op 1080p gezet. De One Power stond al uit. Vervolgens aangesloten op HDMI 1 (maar later ook op 2, 3 en 4). Helaas is het probleem nog steeds hetzelfde; geen beeld, wel geluid.
@BasL: HDMI 2 is inderdaad de ingang die ik normaal als eerste gebruik. Voor de volledigheid probeer ik daarna ook de overige ingangen met dezelfde instellingen. Tot nu toe allemaal zonder succes.
Heeft iemand nog een goede ingeving of moet ik Ziggo vragen om een nieuwe box? Of zou het kunnen dat de box in combinatie met de LG OLED 55 B6V gewoon niet werkt? In dat geval zou ik terug kunnen naar de Horizon box (hopelijk heeft een nieuw exemplaar geen koelproblemen...) of eventueel een andere provider kunnen uitkiezen.
Ben benieuwd naar jullie reacties, bedankt!