1
Vraag
2
Reacties
PeterM12

Level 2
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Next en Replay & Opnemen doen het niet

Afgelopen zaterdag heb ik telefonisch de Next besteld, vandaag binnen gekregen.
Op Mijn Ziggo en in de bevestigingsmail staat Internet Complete & TV Complete Next.

Maar als ik verder kijk zie ik TV Standard staan.
Nu kan ik niet opnemen en ook geen Replay TV terugkijken, terwijl hier niks over gezegd werd tegen mij aan de tel.

Hoe kan ik dit nu oplossen? Want ik lees dat wel meer Ziggo klanten tegen dit probleem aan lopen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PeterM12
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Klopt ik heb een nieuw acc aangemaakt om jemoeder niet meer te gebruiken, maar dat werkt niet zo soepel hier, dus maar weer even ingelogd onder dit acc.

Alle problemen waren inderdaad de volgende dag verholpen. De Next is super, echt een verademing.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dit hoort er te staan:


Als het er niet zo staat, neem dan contact op met de helpdesk.
PeterM12
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
jemoeder12 Het lijkt er op dat uw abonnementsgegevens nog niet juist zijn ingevoerd. De administratieve procedure loopt altijd wat achter. Normaal worden de wijzigingen binnen 24-72 uur doorgevoerd.
petermaarsen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok, dus ik krijg een product die het nog niet doet, bijzonder.

moet ik nu maar weer mijn oude mediabox aansluiten ofzo?

(ps heb even een nieuw acc aangemaakt met betere naam dan die vorige acc waar ik topic mee heb gestart)
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Nee nee, gelukkig niet 🙂
Jan F. bedoelt dat je mijn Ziggo vaak wat achterloopt, eerst wordt de rest, waaronder de box, goed gezet in de systemen en daarna je Mijn Ziggo.

Kun je wel live tv kijken met de Mediabox Next? Zo ja, dan is er iets in de systemen nog niet volledig doorgelopen, wat normaal gesproken automatisch gaat. Neem contact op met Ziggo om dit te laten corrigeren 🙂
petermaarsen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ze vertelden me dat ik gewoon nog even geduld moet hebben, 24u max
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ah, dat kan kloppen inderdaad. Zoals ik zei, normaal gaat het allemaal automatisch, wanneer dan iemand handmatig erin gaat "klieren" heb je meer kans op fouten.

Meestal werkt alles super snel (Plug & Play), maar soms kan het langer duren, die max 24 uur inderdaad. Als het na 24 uur na aansluiten nog steeds niet werkt, dan kan er handmatig aan gesleuteld worden.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi jemoeder12 en petermaarsen , welkom hier! Jullie zijn een en dezelfde persoon merk ik op uit de gegevens 🙂

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met ons. Administratief stond nog niet alles goed in het systeem. Werkt alles nu zoals het hoort?
PeterM12
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Klopt ik heb een nieuw acc aangemaakt om jemoeder niet meer te gebruiken, maar dat werkt niet zo soepel hier, dus maar weer even ingelogd onder dit acc.

Alle problemen waren inderdaad de volgende dag verholpen. De Next is super, echt een verademing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic