Nils940GL

Level 1
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Next box samen met de humax 5300

Ik had een media box XL beneden en een extra mediaboxXL boven. Het kleine boxje boven was niet goed en is 2 weken geleden vervangen door een Humax 5300C, op advies van een monteur van Ziggo. DE grote box beneden deed ook raar af en toe en heb ik vervangen door een next, die is nu een dag of 4 in bedrijf. Op zich werkt alles prima. maar wat ik met de next beneden opneem kan ik boven dus niet zien. Dat kon met de andere boxen wel. Is er een mogelijkheid omdat met de huidige configuratie ook te doen? Ik ben bang van niet, maar niet gevraagd is altijd mis.

Ik heb dus next beneden, aangesloten op een Sony smart tv. een humax 5300C aangesloten op een kleinere sony smart tv boven. De internet dongel zit in de humax en de card functioneert verder goed.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee dat is niet mogelijk, pas als de extra next weer geleverd word gaat dat mogelijk worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee dat is niet mogelijk, pas als de extra next weer geleverd word gaat dat mogelijk worden.

Nils940GL
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Steefb wrote:

Nee dat is niet mogelijk, pas als de extra next weer geleverd word gaat dat mogelijk worden.


Dat vermoeden had ik al. Dank Steefb

Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hallo @Nils940GL ,

 

Heeft je Sony Smart TV boven een ingebouwde, of losse, chromecast ? Dan kun je natuurlijk wel met de ZiggoGo app op een mobiel apparaat je opnames naar je TV streamen.

Nils940GL
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Rene F wrote:

Hallo @Nils940GL ,

 

Heeft je Sony Smart TV boven een ingebouwde, of losse, chromecast ? Dan kun je natuurlijk wel met de ZiggoGo app op een mobiel apparaat je opnames naar je TV streamen.


Wat bedoel je met een chromecast? Ben niet zo thuis in dat soort kreten… 🙂 Maar heb wel een idee wat je bedoelt. Zal het eens proberen

mvgr

Nils

Uitgelicht topic