Janvb

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

next box geeft geen digitale zenders door code: 100:70

Heb vanaf Donderdag de next box in gebruik maar deze geeft de digitale zenders niet door.

Al verschillende keren contact gehad met ziggo maar zonder resultaat.

De 72 uren max, welke je schijnbaar nodig hebt voor het omzetten van het abonnement, zijn voorbij.

Op de TV wordt in een kader aangegeven dat je TV zenders worden ingesteld code: 100:70 maar er is geen verandering in de situatie gekomen. 

Heeft iemand wel een oplossing!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Janvb
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost!!

Met dank aan de medewerkster die wat verder in de verwerking van de klacht is gegaan.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Janvb Heeft de Next en coax verbinding en een internet verbinding via het modem?

Is het via wifi? Probeer eens een direct bedrade verbinding met het modem.

Zet de next 30 seconden van de stroom en kijk wat er gebeurt.

Mocht het niet lukken op bovenstaande wijze, dan kan het ook een fout zijn in de achtergrond die de juiste instelling niet aan de Next geeft.

Janvb
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zal een fout zijn in de achtergrond. Alles al geprobeerd. Bedankt!!

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/foutcode-100-70-extra-mediabox-next-63694

 

“Na opnieuw contact te hebben gehad met de klantenservice hebben we de volledige installatie via een vaste internetverbinding afgewikkeld. Pas nadat alles goed werkte zijn we teruggegaan naar WiFi.”

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik leg je probleem ook bij een Ziggo moderator weg, zij kunnen in de achtergrond zien wat er zich afspeelt.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Janvb, allereerst nog welkom op de Ziggo Community!

Er gaat inderdaad iets niet goed bij de activatie van je Next. Ik zie dat het te maken heeft (gehad) met een Mediabox XL die nu onverhoopt actief is komen te staan.

De opdracht om dit om te zetten wordt op dit moment verwerkt. Ik heb goede hoop dat je Next spoedig weer werkt, maar we moeten helaas nog even afwachten!

 

Janvb
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je informatie. Ben wel benieuwd, dit probleem is al vanaf vorige week donderdag en gaat toch alleen maar over instellingen!!

wacht nog even af.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Janvb Ging het maar zo makkelijk, normaal gesproken gaat het automatisch in het geautomatiseerde systeem, maar er lopen nu met regelmaat activaties vast in dit systeem en die moeten met de hand gecorrigeerd worden door een afdeling die in die specialistische instellingen kan en mag.

Janvb
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ok. Net gebeld door een ziggo medewerkster die aangeeft dat het in de loop van deze middag moet werken. Dus!!

Janvb
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost!!

Met dank aan de medewerkster die wat verder in de verwerking van de klacht is gegaan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, veel kijkplezier gewenst.

Uitgelicht topic