1
Vraag
2
Reacties
zagt1971

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Next App Youtube geen beeld wel geluid aan het einde van elk filmpje, wie heeft dit nog meer?

Bij het afspelen van een youtube filmpje via de Mediabox Next heb ik soms last van een freeze aan het einde van een filmpje. Het geluid speelt wel verder. Wat kan ik eraan doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo iedereen! Het is al een tijdje rustig in dit topic. We ontvangen overall relatief weinig meldingen over problemen met YouTube op de Next. Van de topicstarter hebben we geen reactie meer gehad, daarom ga ik dit topic sluiten.

Wanneer er jullie nog problemen tegenkomen dan zien we graag een nieuw topic - of nieuwe topics - tegemoet per specifieke probleem met YouTube op de Next.

Edit. Ik heb het slot er op verzoek weer afgehaald. Voor de mensen die YouTube issues ervaren: graag een stapsgewijze beschrijving wat er precies misgaat (en welk filmpje je hebt bekeken), dan kan iedereen checken of het ook op zijn of haar Next gebeurd.

Bekijk in context

30 Reacties 30
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoe maakt de Next verbinding met welk modem?
zagt1971
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Met de Connectbox van Ziggo met een kabel.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo zagt1971 welkom op onze Community. Dit is best een gek probleem, of anders gezegd ik heb deze nog niet voorbij zien komen. Het is niet echt fijn dat je opeens geen beeld meer hebt, op die manier is YouTube onbruikbaar. De apps hebben altijd een goede internetverbinding nodig, en dat is bijna altijd het geval wanneer de Next met een internetkabel in plaats van wifi is aangesloten.

Werken de andere apps op de box wel goed, en werkt youtube op een ander apparaat in huis ook in orde? Heb je het idee dat het altijd op hetzelfde moment gebeurd? Die informatie kan ons op weg helpen naar de volgende stap.
zagt1971
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Anne H Ziggo, Ja de andere apps werken prima. En YouTube via mijn Apple TV 4K heeft het probleem niet. Volgens de diagnose van de Next is de internetsnelheid hoog. De Next is ook met een internetkabel aangesloten. De freeze is tot nu toe altijd bij de laatste 10 seconden van een filmpjes geweest. Het beeld freezed en het geluid loopt door.

Ik heb wel ergens gelezen (vraag me niet waar) dat er nog een gebruiker hierover iets heeft gemeld.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Het kan om een bug gaan, want je aansluiting lijkt goed. Bij mogelijke software problemen is het altijd interessant om te resetten naar fabrieksinstellingen, maakt dat verschil? Ik wacht in dit topic op meer reacties van klanten die hetzelfde ervaren.
zagt1971
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi Anne H Ziggo , toevallig al meer reacties gehad m.b.t. het freezen van de laatste 10 sec van youtube filmpjes in de App.

Gr,
Martijn
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo zagt1971 helemaal niks! Ik heb er net ook nog naar gezocht. Ik vind alleen dit topic. Ook via andere kanalen is dit probleem niet bij ons aangekaart.

Of niemand kijkt via de Next het einde van Youtube filmpjes, of je bent de enige op dit forum die het heeft. Dat eerste kan ik me niet voorstellen. Ik ga er vanuit dat dit iets unieks is voor je box. We kunnen een paardenmiddel proberen: zet de box terug naar fabrieksinstellingen vanuit het menu. Helpt dat?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Anne H Ziggo en zagt1971, ik heb dit toevallig laatst ook ervaren thuis. Maar ik heb het daarna niet kunnen reproduceren...
zagt1971
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zal hem terugzetten op fabrieksinstellingen en zien of dit helpt.

Gr,
Martijn
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi zagt1971 hoe gaat het nu met de YouTube filmpjes? Ik hoop dat het nu wel goed gaat.
Jan Maalderink

Level 4
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Beste mensen, ik heb hetzelfde probleem!.

Next (Serienummer 2259042042) aangesloten met netwerkkabel op Ziggo box, signaal is prima, wordt aangegeven!.
Youtube geeft volgende problemen:
1. start soms helemaal niet op
2. start op maar dan stilstaand beeld en geluid is prima
3. andere opnamen lijken goed te lopen maar voor het staat beeld stil en geluid loopt door.
kunnen jullie mij helpen??
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
Ik gebruik de youtube app van de Next al lang niet meer, navigeren gaat haperend en als ik een video afspeel en dan naar het kanaal ga van de uploader of me wil abonneren , vervolgens weer terug naar de video met de terug toets zie ik alleen zwart beeld, wel geluid, ik moet de video dan opnieuw starten. Dit probleem heb ik lang geleden tijdens de test ook al gemeld. Ik heb in totaal 5 next boxen in huis gehad en op alle 5 dezelfde issues.
Ik gebruik nu de Youtube app van de Philips tv, die werkt vloeiend en heeft ook voicecontrol.
Jan Maalderink

Level 4
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Beste mensen, ik weet niet of er iets is aangepast maar gisteravond 5/8 werkte het wel goed. Wij kijken altijd TV Gelderland via Youtube en dit liep telkens vast.
Maar gisteravond hebben wij het zonder storingen kunnen kijken!.

Wat heb ik anders gedaan:
Youtube opgestart en daarna even gewacht (+/- 5 sec) daarna GLD opgestart.
Zal dit vanavond nogmaals proberen, hou jullie op de hoogte.
Menzo

Level 9
  • 306Posts
  • 2Oplossingen
  • 122Likes
Ik heb dit probleem ook al een tijdje. Het is niet met ieder filmpje maar wel regelmatig.
Jan Maalderink

Level 4
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Klopt, doet het soms wel soms niet.
Gisteravond werkte TV GLD niet op Youtube!!
Mensen is dit niet op te lossen, dit is juist een hele mooie functie!!
DarkAllMan

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier ook last van! Zeer vervelend......
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo iedereen! Het is al een tijdje rustig in dit topic. We ontvangen overall relatief weinig meldingen over problemen met YouTube op de Next. Van de topicstarter hebben we geen reactie meer gehad, daarom ga ik dit topic sluiten.

Wanneer er jullie nog problemen tegenkomen dan zien we graag een nieuw topic - of nieuwe topics - tegemoet per specifieke probleem met YouTube op de Next.

Edit. Ik heb het slot er op verzoek weer afgehaald. Voor de mensen die YouTube issues ervaren: graag een stapsgewijze beschrijving wat er precies misgaat (en welk filmpje je hebt bekeken), dan kan iedereen checken of het ook op zijn of haar Next gebeurd.
Martijn Z

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het 'probleem' doet zich bij mij nog steeds voor....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic