Next 1010, 24 uur wachten..

  • 14 mei 2019
  • 5 Reacties
  • 199x Bekeken

Hier hetzelfde verhaal. Jammer dat dit weer moet gebeuren. 24 uur wachten totdat er iets gebeurt lijkt mij een beetje teveel gevraagd van je klant. Tot nu toe nog niet echt tevreden Ziggo

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Normaal zou de activatie ook zo door moeten lopen en binnen een uur of 2 uur geregeld moeten zijn, maar omdat het niet goed verloopt in het systeem en er problemen zijn is het minimaal 24 uur en maximaal 72 uur of langer.

Dit staat ook vermeld, het is onmacht en kan je niks tegen doen.

Hopelijk is het snel geregeld en kan je genieten van je next.
Reputatie 6
Badge +3
Je kan vragen of hij al in het systeem staat. Staat hij al geregistreed dan kan je vragen om een refresh van je next box.
Ze sturen dan de abonnement gegevens opnieuw op naar de box. Ook als het pakket nog niet volledig is door gelopen.
Je kunt dan wel alvast tv kijken. Alleen opnemen en replay tv wordt nog niet geactiveerd dat gebeurt pas als je order volledig is doorgevoerd
Staat de bog nog niet geregistreerd dan is het nog niet mogelijk om dit te doen en dien je nog even te wachten. Tot hij wel in het systeem geregistreerd staat.
Reputatie 7
Hoi @Nordinenairi,

Het heeft even geduurd, sorry daarvoor, maar ook bij jou is alles nu geactiveerd. Zoals je hebt kunnen lezen waren er problemen die nu zijn opgelost. Werkt alles nu zoals het hoort?
@Michael Ziggo

Beste, het heeft inderdaad even geduurd, maar daar krijg je een hoop voor terug! Wat een verbetering ten opzichte van de vorige media box zeg. Supersnel en overzichtelijk. Dit was het wachten zeker waard. Mijn complimenten naar Ziggo jullie hebben het echt gedaan met deze box.
Reputatie 7
Wat fijn om te lezen, @Nordinenairi. Tof om te lezen dat je er zo tevreden mee bent. Veel plezier met de Next!