Beantwoord

Netflix werkt niet meer op Samsung tv als de media box aanstaat.

• 18 mei 2019
  • 10 Reacties
  • 583x Bekeken

Zie vraag. Sinds een paar dagen geleden werkt Netflix niet meer op mijn Samsung tv als de media box next aanstaan. Heeft iemand hier meer problemen mee? Ik gebruik netflix liever op mijn tv dan op de mediabox zelf. Software versie is 4.15.

Zodra ik de box uitzet werkt netflix gewoon.
icon

Best beantwoord door axxo 18 mei 2019, 17:59

Beste mensen. Dank je wel voor de tips. Hij werkt weer. Volgens mij was het gewoon een bug of een glitch!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 Reacties

Reputatie 7
Misschien je TV even op een ander WiFi Adres zetten de 2,4ghz of de 5ghz

en je Next even andere verbinding of utp dan moeten ze het doen.

Tegelijk starten is niet gunstig dat gaat niet samen.
De samsung tv zit op 5G wifi. De mediabox is bekabeld op internet
Reputatie 7
Tegelijk gaat niet, bij mijn Samsung TV niet.

koppel her straks even terug als ik thuis ben 😊
Reputatie 7
Badge +24
Hier kan ik gewoon op beide kijken.
Even tussendoor.
De samsung tv zit op 5G wifi. De mediabox is bekabeld op internet

Sluit ze allebei UTP bekabeld aan. Koop een Ethernet Switch. Ik neem aan dat ze dicht bij elkaar staan.

Snap niet waarom je Netflix op de Smart TV niet meer zou kunnen gebruiken. Doe ik ook, net als robbo.
Waarom zou dat niet kunnen? Echt geen idee. Druk je wel op de goede knopjes van de ABs van Next en TV?
Reputatie 7
Badge +24
@axxo Nog even een tip...bij mij werkt het best als de 5ghz kanaal 44 of 48 gekozen wordt. Bandbreedte 20/40/80 geselecteerd wordt. Wi-Fi modes b/g/n/ ac gemengd . Zo werkt mijn Samsung tv het het beste. Dan dit handmatig selecteren en niet automatisch. De Samsung is (althans bij mij) erg gevoelig als deze op automatisch staat. Succes
Reputatie 6
Badge +3
Hier kan ik gewoon op beide kijken.
Ik ook mijn TV werkt draadloos op internet en de Next is bedraad.
Beste mensen. Dank je wel voor de tips. Hij werkt weer. Volgens mij was het gewoon een bug of een glitch!
Ok. Dat kan ook. Prima zo.
Reputatie 7
Bij mij ging het niet maar nu wel zowel de Next via Icoon rechts onder en via de Samsung Tv rechtsonder hij kan beide tegelijk inladen.

bij mij lag het aan de switch die had even geen connectie.

Alleen beide afspelen vind ie niet zo fijn, maar het kan.

Sorry voor dat ik zei dat het niet goed ging.

Heb gereproduceerd 😊