1
Vraag
2
Reacties
Zvanwelie2014

Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Netflix via Apple TV 4K beter dan via de Mediabox Next

Bij mij is Netflix een stuk duidelijker via mijn Apple TV 4K dan via de Media Next box.
Bij de oude Mediabox XL was dit ook het geval. Het beeld werd soms erg wazig, dit is nu beter met de Next maar toch via de Apple TV4K is het echt beter? Hoe zou dit kunnen. Alles bekabeld via HDMI > Denon 2300 XW. (Overigens heel blij met de Media Next) Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
Apple tv 4k is sowieso beter en strakker beeld. Hier kijken we alleen maar via apple tv. Netflix, videoland, vrt en nos. Het is alleen nog (steeds) wachten op de ziggo go voor apple. Andere mediaboxen tippen niet aan de apple tv.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Fvdgeest

Level 7
  • 152Posts
  • 4Oplossingen
  • 37Likes
Zoek maar eens op beeldkwaliteit in deze forums, of kijk eens hier:
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-minder-scherp-hd-beeld-39514
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
Apple tv 4k is sowieso beter en strakker beeld. Hier kijken we alleen maar via apple tv. Netflix, videoland, vrt en nos. Het is alleen nog (steeds) wachten op de ziggo go voor apple. Andere mediaboxen tippen niet aan de apple tv.
MarioDelMonaco

Level 5
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 32Likes
Ook ik ervaar dat de Apple TV 4k beter beeld geeft. Voor streaming services en het huren/kopen van films gebruik ik altijd de ATV.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic