Nijsco

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

netflix start niet op en doet het pas na herstart Next

Netflix start niet op en werkt pas weer na herstart Next. Iedere avond hetzelfde liedje 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Nijsco , welkom hier! 

 

Wat irritant dat Netflix helemaal niet meer opstart via de Mediabox Next. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is als je net voor een film of serie wilt gaan zitten. Het steeds opnieuw opstarten van de box moet dan niet nodig zijn! Ik kijk graag met je mee. 

 

Op dit moment is het een bekend probleem dat bij het opstarten van Netflix regelmatig een zwart beeld geeft, zonder logo. Op de achtergrond hoort de app dan nog wel op te starten, maar het kan voorkomen dat het in dat proces vast loopt. De enige oplossing is dan om de box opnieuw op te starten. Is dat wat jij ervaart? Of zie je iets anders in beeld verschijnen?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Nijsco , welkom hier! 

 

Wat irritant dat Netflix helemaal niet meer opstart via de Mediabox Next. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is als je net voor een film of serie wilt gaan zitten. Het steeds opnieuw opstarten van de box moet dan niet nodig zijn! Ik kijk graag met je mee. 

 

Op dit moment is het een bekend probleem dat bij het opstarten van Netflix regelmatig een zwart beeld geeft, zonder logo. Op de achtergrond hoort de app dan nog wel op te starten, maar het kan voorkomen dat het in dat proces vast loopt. De enige oplossing is dan om de box opnieuw op te starten. Is dat wat jij ervaart? Of zie je iets anders in beeld verschijnen?

Nijsco
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja precies dat. maar ook dat het logo van Netflix in beeld blijft maar er start dan niets op

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Check! Bedankt voor je terugkoppeling. Het lijkt er dan wel op dat je last hebt van ditzelfde probleem. 

Dit is verder bij ons in onderzoek en we werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Tot die tijd is het met een reset van de box opgelost. 

 

Super sorry voor het ongemak!

Nijsco
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

OK bedankt nu weet ik dat het niet aan iets anders ligt dan de Next. Ik hoop iid dat met een bugfix dit lullige probleem snel verholpen is. Bedankt voor je moeite!!!

Meeske

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik ervaar al meerdere weken nagenoeg hetzelfde probleem ‘s avonds.

Netflix lijkt heel even te willen opstarten. De tekst NETFLIX is in beeld en blijft dan staan. Soms verdwijnen de letters langzaam een voor een totdat alleen de letter N overblijft. Een herstart wil vaak nog wel lukken maar niet altijd.

Hoop dat het snel is opgelost.

 

Nijsco
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nou dat is helemaal precies hetzelfde wat er 's avonds bij mij ook (meestal) gebeurt. 

Ben blij dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben, dan wordt het hopelijk sneller opgelost door ZIGGO….

Uitgelicht topic