1
Vraag
2
Reacties
Ed.laros

Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Netflix loopt vast

Netflix loopt vast op het eerste titel scherm op mijn mediabox next. Ook als ik het via de app of de apps op de box start.
Werkt wel als ik het alleen via de app op het tablet kijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het houdt de mens bezig. Toch maar de Next weer een keer naar de fabrieksinstellingen gezet en wat schets mijn verbazing.....
Netflix doet het.

Bedankt voor het meedenken.
Kan weer rustig slapen.?

Bekijk in context

21 Reacties 21
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Hoe is de Next verbonden, via Wifi of UTP kabel.

Anders even de Next 5 minuten uitzetten van de stroom en het nog een keer proberen.
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Uitzetten vijf minuten helpt niet.
Ik was blij met mijn Next......
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ed.laros Hoe is je Next verbonden met internet?
Via Wifi of via een netwerkkabel?
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Mmijn mediabox is via een netwerkkabel verbonden.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Welk modem heb je in gebruik?
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De ConnectBox | Arris
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bekend probleem volgens klantenservice Ziggo. Afwachten op een update.......
NNetflix via mijn blu-ray speler werkt wel.
Bbedankt tot zover.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ed.laros Vreemd dat antwoord van de klantenservice, dat is een antwoord wat ik hier nog nergens gelezen heb op dit forum over de Next en Netflix en je klacht ook niet en er zitten er hier een paar honderd die hier de problemen plaatsen.

Het kan wel zijn met een bepaald modem, maar dat modem heb jij niet, dat heb ik hier.
Vandaar mijn eerdere vraag:

Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dat wordt het weekend.
Bentwy

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt toch echt een app probleem te zijn - bij mij herstart de hele Next als ik Netflix start. Maar ik heb Netflix ook native op mijn TV dus geen groot probleem.
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dit de plek waar Ziggo binnen komt met een Hirsman versterker.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Het modem staat in de bridge modus en een Netgear R7500 als router.


Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ed.laros Ik zie graag nog wat meer informatie:

Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292...

Deze pagina's geven de uitgebreidere informatie, graag in ieder geval Downstream en Upstream.

Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes


Hierbij de gegevens.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat ziet er in ieder geval griezelig perfect uit.

Mogelijk kan een Ziggo moderator meer zien in de achtergrond, want ik kan zo op het oog niets vreemds vinden.
Ziggo moderators komen vrijwel iedere werkdag langs in ieder topic.
Ed.laros
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
En nu......
Ook mijn router opnieuw opgestart, werkt nog niet.
Het heeft gewerkt, Dat is het vreemde. Na een update die ik langs zag komen werkte Netflix niet meer.

Jammer
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Was dat een update van de Next of van de router?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic