Beantwoord

Netflix loopt vast


Netflix loopt vast op het eerste titel scherm op mijn mediabox next. Ook als ik het via de app of de apps op de box start.
Werkt wel als ik het alleen via de app op het tablet kijk.
icon

Best beantwoord door Ed.laros 13 mei 2019, 23:17

Het houdt de mens bezig. Toch maar de Next weer een keer naar de fabrieksinstellingen gezet en wat schets mijn verbazing.....
Netflix doet het.

Bedankt voor het meedenken.
Kan weer rustig slapen.😁
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

21 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoe is de Next verbonden, via Wifi of UTP kabel.

Anders even de Next 5 minuten uitzetten van de stroom en het nog een keer proberen.
Uitzetten vijf minuten helpt niet.
Ik was blij met mijn Next......
Reputatie 7
Badge +35
@Ed.laros Hoe is je Next verbonden met internet?
Via Wifi of via een netwerkkabel?
Mmijn mediabox is via een netwerkkabel verbonden.
Reputatie 7
Badge +35
Welk modem heb je in gebruik?
De ConnectBox | Arris
Reputatie 7
Badge +35
Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Bekend probleem volgens klantenservice Ziggo. Afwachten op een update.......
NNetflix via mijn blu-ray speler werkt wel.
Bbedankt tot zover.
Reputatie 7
Badge +35
@Ed.laros Vreemd dat antwoord van de klantenservice, dat is een antwoord wat ik hier nog nergens gelezen heb op dit forum over de Next en Netflix en je klacht ook niet en er zitten er hier een paar honderd die hier de problemen plaatsen.

Het kan wel zijn met een bepaald modem, maar dat modem heb jij niet, dat heb ik hier.
Vandaar mijn eerdere vraag:

Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dat wordt het weekend.
Lijkt toch echt een app probleem te zijn - bij mij herstart de hele Next als ik Netflix start. Maar ik heb Netflix ook native op mijn TV dus geen groot probleem.
Dit de plek waar Ziggo binnen komt met een Hirsman versterker.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Het modem staat in de bridge modus en een Netgear R7500 als router.
https://

https://

Reputatie 7
Badge +35
@Ed.laros Ik zie graag nog wat meer informatie:

Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

Deze pagina's geven de uitgebreidere informatie, graag in ieder geval Downstream en Upstream.



Hierbij de gegevens.
Reputatie 7
Badge +35
Dat ziet er in ieder geval griezelig perfect uit.

Mogelijk kan een Ziggo moderator meer zien in de achtergrond, want ik kan zo op het oog niets vreemds vinden.
Ziggo moderators komen vrijwel iedere werkdag langs in ieder topic.
En nu......
Ook mijn router opnieuw opgestart, werkt nog niet.
Het heeft gewerkt, Dat is het vreemde. Na een update die ik langs zag komen werkte Netflix niet meer.

Jammer
Reputatie 7
Badge +35
Was dat een update van de Next of van de router?
Het houdt de mens bezig. Toch maar de Next weer een keer naar de fabrieksinstellingen gezet en wat schets mijn verbazing.....
Netflix doet het.

Bedankt voor het meedenken.
Kan weer rustig slapen.😁
Reputatie 7
Badge +35
Het is als met veel apparatuur, na een update nog een keer opnieuw opstarten.
Zou niet nodig moeten zijn, maar het helpt heel vaak.
Ik doe het bijna standaard.
Heel soms fabrieksinstellingen nodig na een update.

Veel kijkplezier gewenst.☺