Beantwoord

Netflix foutmelding NW2-5 op mediabox Next

  • 16 mei 2019
  • 7 reacties
  • 2621 keer bekeken

Netflix app doet het niet ,geeft foutcode NW-2-5. Bij Netflix opnieuw instellen krijg ik dezelfde code. Hoop dat iemand weet wat ik misschien verkeerd doet.
icon

Best beantwoord door Poortwachter 16 mei 2019, 22:58

Het probleem zat bij mijn FritsBox, gereset en alles doet het
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +9
Is wel handig om te weten waarop je de Netflix-app gebruikt.. Tablet? Telefoon? Next-box?

Overigens heeft Netflix ook info over de melding:
https://help.netflix.com/nl/node/14424
Next-box
Hoe is je Next aangesloten een je modem, via Wifi of via een netwerkkabel?
Ik heb een netwerkkabel vanuit de meterkast met de ziggo modem, die gaat naar een Frits!box 4040 OH moden en daarvandaan naar de next box en een andere naar mijn Samsung tv
Kun je eens proberen om de Next tijdelijk rechtstreeks aan het modem aan te sluiten en te kijken of Netflix dan wel start?

Dit om mogelijk een oorzaak te vinden.
Het probleem zat bij mijn FritsBox, gereset en alles doet het
Dank voor je update, dat kan anderen ook de goede weg wijzen bij een vergelijkbaar probleem.
Veel plezier gewenst met de Next.☺