Beantwoord

Na update gaat het profiel naar "Gedeeld'

• 28 mei 2019
  • 32 Reacties
  • 3779x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

32 Reacties

Reputatie 7
Na de software update is het nu mogelijk om aan te geven met welk profiel de Mediabox Next opgestart wordt. Dit doe je als volgt: Instellingen -> Profielinstelling -> Gedeeld of gepersonaliseerd.

Staat deze dus nu op gedeeld, dan zal bij iedere opstart dit profiel ook geladen worden.

Het is dus niet mogelijk de Mediabox Next op te starten met het op dat moment gekozen profiel tenzij dit is aangepast via de eerdere genoemde instellingen.
Reputatie 7
@Sander Ziggo Dit zal wel het beste antwoord zijn maar niet de oplossing van het probleem, TS vraagt of het mogelijk is de Next te starten met het op dat moment gekozen profiel na afsluiten van de box
Badge
@Sander Ziggo Dat vind ik nu ook niet de oplossing, wil graag dat hij het laatste profiel onthoud die je gebruikt hebt en daar dus ook weer mee opstart als, je de box aan doet, zo was het op de test box ook!
Reputatie 7
@mguzz bedankt voor de verbetering, Ik heb de tekst aangepast.

@briefje42 deze functie ligt niet in de planning. De manier om een standaard profiel in te stellen is dus alleen mogelijk via Instellingen -> Profielinstelling -> Gedeeld of gepersonaliseerd. Het laatst geselecteerde profiel via de sneltoets wordt dus niet opgeslagen als standaard.
Badge
@Sander Ziggo

Jammer, op de test box was het wel zo dat hij het laatste profiel ook weer mee opstart dat vond ik ideal en meerdere met mij.
Reputatie 3
Badge +1
Als ik naar On demand ga, bijvoorbeeld naar een Game of Thrones aflevering kijk, en ik ga weer terug naar live TV dan sta ik weer op het Standaardprofiel en niet mijn aangemaakt profiel met mijn eigen zendervolgorde...
Reputatie 3
Badge +1
Ah, ook dat gaat beter nadat ik bij Instellingen het profiel van Gedeeld naar mijn eigen profiel heb veranderd.