Eliaz

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Na update 4.27 werkt de knop " Eén stap terug" niet meer.

Na update 4.27 werkt de knop " Eén stap terug" hier niet meer, ook niet na twee keer uitschakelen van de Next.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag allemaal,

Het probleem wat hierboven beschreven wordt is  bekend en zal met een update uitrol opgelost worden. 

Bekijk in context

45 Reacties 45
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Heb je de Next al even minuut of 5 stroomloos gemaakt via de achterkant, en daarna weer opnieuw proberen, kijken of hij wel doet.

 

Even de Batterijen eruit halen alle 4 en een paar minuten wachten en er weer alle 4 in doen.

 

Als laatste kan je via home knop, dan naar tandwiel op rechts en klik OK kies dan tabblad systeem en neem dan fabrieksherstel, hierdoor krijgt je media box een frisse herstart en zal hij hopelijk wel gaan werken.

 

Opname’s blijven bewaard alleen apps moet je opnieuw inloggen.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Eliaz wrote:

Na update 4.27 werkt de knop " Eén stap terug" hier niet meer, ook niet na twee keer uitschakelen van de Next.

Bedoel je niet toevallig Vorig kanaal? Knop 5(of 4 afhankelijk van afbeelding) op de originele AB. Bij Harmony modellen werkt dit inderdaad niet bij 4.27FM.

Eliaz
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
MaxH wrote:
Eliaz wrote:

Na update 4.27 werkt de knop " Eén stap terug" hier niet meer, ook niet na twee keer uitschakelen van de Next.

Bedoel je niet toevallig Vorig kanaal? Knop 5(of 4 afhankelijk van afbeelding) op de originele AB. Bij Harmony modellen werkt dit inderdaad niet bij 4.27FM.

Klopt, dat is inderdaad de knop, deze werkte o.a. ook om direct terug te keren van App naar TV-zender. Ik gebruik de philips prestigo sru 6006, het is alweer een tijdje geleden dat ik deze hiervoor heb ingesteld.

Deze functionaliteit via IR is dus verdwenen na update 4.27. De stappen van Dave heb ik ook uitgevoerd.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Ja, bij de update van 4.27FL naar FM hebben ze dat verprutst. Is inmiddels bekend bij Ziggo. Dit is wel de eerste keer dat dit bij een ander merk AB (@Anne B Ziggo) ook het geval is. Dank voor het melden.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Bij mij springt na vooruitspoelen de ondertiteling spontaan aan

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
mguzz wrote:

Bij mij springt na vooruitspoelen de ondertiteling spontaan aan

Dat is een heel ander onderwerp.

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

Edit, ik zie het al, krijg de 4.27 pas begin November!

Heb ik iets gemist, want mijn Next staat nog op 4.26?

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
charleyr wrote:

Edit, ik zie het al, krijg de 4.27 pas begin November!

Heb ik iets gemist, want mijn Next staat nog op 4.26?

Klopt, deze week Friesland en Groningen. 2 weken later de rest van NLD (bij geen hele schokkende ervaringen...)

Condor1960

Level 16
  • 2111Posts
  • 4Oplossingen
  • 984Likes
Dave- wrote:

Heb je de Next al even minuut of 5 stroomloos gemaakt via de achterkant, en daarna weer opnieuw proberen, kijken of hij wel doet.

 

Even de Batterijen eruit halen alle 4 en een paar minuten wachten en er weer alle 4 in doen.

 

Als laatste kan je via home knop, dan naar tandwiel op rechts en klik OK kies dan tabblad systeem en neem dan fabrieksherstel, hierdoor krijgt je media box een frisse herstart en zal hij hopelijk wel gaan werken.

 

Opname’s blijven bewaard alleen apps moet je opnieuw inloggen.

@Dave- na update 4.27 werkt die knop niet meer. Is een bug. Moet jij toch weten of lees je de draadjes niet meer?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Condor1960  wegens privé omstandigstandigheden heb ik dit draadje gemist, ik had dit even moeten lezen, je hebt er helemaal gelijk in. 

Condor1960

Level 16
  • 2111Posts
  • 4Oplossingen
  • 984Likes
Dave- wrote:

@Condor1960  wegens privé omstandigstandigheden heb ik dit draadje gemist, ik had dit even moeten lezen, je hebt er helemaal gelijk in. 

@Dave- nee het onderwerp is namelijk vrij goed verstopt. Heb je genoemd in de topic dus je komt 'm tegen. In mijn bericht zievik dat de LOL smiley vergeten was. 'T was niet bedoeld als kritiek?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Condor1960  Geen probleem ???

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

Voor zo'n “minor” update is dit niet acceptabel, dat een bepaalde functionaliteit niet meer werkt.
Wordt er niet meer getest voorafgaande een uitrol of zijn de gebruikers nu “gebombardeerd” tot test / proefkonijnen?

Ik hoop, dat de uitrol wordt stopgezet!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Het kan voorkomen dat er een bug in de landelijke uitrol plaats vind, door het hier al te melden, kunnen ze deze bug vrij snel oplossen door een update aan de uitrol toe te voegen.

 

Ik heb het topic gemeld aan Zigo Moderators, die pakken dit op.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag allemaal,

Het probleem wat hierboven beschreven wordt is  bekend en zal met een update uitrol opgelost worden. 

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag allemaal,

Het probleem wat hierboven beschreven wordt is  bekend en zal met een update uitrol opgelost worden. 


@Paul Ziggo  een? Dat kan dus ook met versie 4.89 zijn?

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Arnold1310 wrote:
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag allemaal,

Het probleem wat hierboven beschreven wordt is  bekend en zal met een update uitrol opgelost worden. 


@Paul Ziggo  een? Dat kan dus ook met versie 4.89 zijn?

Dat wou ik eigenlijk ook schrijven. In de volgende in ieder(tot nu toe) geval niet…..

Condor1960

Level 16
  • 2111Posts
  • 4Oplossingen
  • 984Likes

@Paul Ziggo had in eerste instantie jouw antwoord eigenlijk niet eens gezien. Ben je nieuw bij de firma Ziggo?

S.v.p. geen uitspraken doen die enige verwachting scheppen. Er zijn hier een aantal mensen die al vrij lang meelopen en niet glimlach om dit soort uitspraken op de mond krijgen maar eigenlijk helemaal in een deuk liggen.????

70ReS

Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

De rest van Nederland krijgt update 4.27 vanaf de nacht van 2 op 3 november.

Mag hopen, dat Ziggo zo slim is de update aan te passen ivm de niet werkende “terug-button” en niet klakkeloos een update doorvoert, waarvan bekend is, dat er een fout inzit.

Uitgelicht topic