Beantwoord

Na uitzetten geen beeld meer: Samsung met Denon receiver

• 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 336 keer bekeken

Ik heb een Samsung tv met een Denon receiver. De next heb ik aangesloten op de Denon en de Denon aan de tv. Dit werkt prima, totdat je op de uitknop van de ab drukt. Alles gaat uit maar als je het weer aan zet krijg ik geen beeld meer, soms wel geluid en het beeld flikkert maar dat was het. De next hard aan en uit zetten werkt soms na een aantal keer. Vanavond de hdmi kabel uit de tv gehaald en er op ieuw in gedaan en toen kreeg ik weer beeld. Iemand een idee? Want dit is zo irritant dat ik al bijna het raam open wil doen.Ik wil wel een apparaat wat gewoon beeld geeft als ik tv wil kijken en niet elke keer allerlei trucen moet uithalen.
icon

Best beantwoord door Hans.W 1 juni 2019, 02:47

@Madtweety

Hallo dit probleem is bekend heeft te maken met hdmi cec genoeg geschreven in dit forum. Haal is voor de gein de Denon er tussen uit mediabox next rechtstreeks naar tv zou dan moeten werken. Wordt aan gewerkt in 1 vd komende software updates moet dit euvel opgelost worden. Misschien dat andere forum members tips of trucs hebben.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +6
@Madtweety

Hallo dit probleem is bekend heeft te maken met hdmi cec genoeg geschreven in dit forum. Haal is voor de gein de Denon er tussen uit mediabox next rechtstreeks naar tv zou dan moeten werken. Wordt aan gewerkt in 1 vd komende software updates moet dit euvel opgelost worden. Misschien dat andere forum members tips of trucs hebben.