1
Vraag
2
Reacties
Ricardo Ehv

Level 7
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 58Likes

Na software update ontbreken speciale leestekens bij ondertiteling als vertaling bij Movies en Series!

Ik volg sinds 4 weken de nieuwe serie Chernobyl bij Movies en Series. 3 weken lang een technisch gezien goede werking van de ondertiteling gehad, als vertaling vanuit de Engelstalige serie. Maar sinds de software update van 2 dagen geleden ontdekte ik vandaag dat in de ontdertiteling alle letters met een speciaal teken ontbreken! Dus bijv. é en ë en è. Helaas heeft de software update dus weer voor een nieuwe bug gezorgd... Ziggo, nog meer, weer, werk aan de winkel? mbt de Next.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik zie hetzelfde ook in de Ziggo Go app.
Het ligt niet aan de Next.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik zie hetzelfde ook in de Ziggo Go app.
Het ligt niet aan de Next.
Ricardo Ehv
Topicstarter
Level 7
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 58Likes
Het toeval dan toch!! Zie mijn eerdere tekst? En mijn tv bedenkt zelf ook geen ondertitels... Dus vind ik het toch allemaal zeer frappant. Mogen we dan toch niet voorzichtig met een vingertje naar Ziggo wijzen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Tuurlijk mag je wijzen, daar gaat iets fout.:thinking:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic