Beantwoord

Na software update ontbreken speciale leestekens bij ondertiteling als vertaling bij Movies en Series!

  • 29 mei 2019
  • 3 Reacties
  • 180x Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik volg sinds 4 weken de nieuwe serie Chernobyl bij Movies en Series. 3 weken lang een technisch gezien goede werking van de ondertiteling gehad, als vertaling vanuit de Engelstalige serie. Maar sinds de software update van 2 dagen geleden ontdekte ik vandaag dat in de ontdertiteling alle letters met een speciaal teken ontbreken! Dus bijv. é en ë en è. Helaas heeft de software update dus weer voor een nieuwe bug gezorgd... Ziggo, nog meer, weer, werk aan de winkel😉 mbt de Next.
icon

Best beantwoord door Be rt 29 mei 2019, 22:08

Ik zie hetzelfde ook in de Ziggo Go app.
Het ligt niet aan de Next.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Ik zie hetzelfde ook in de Ziggo Go app.
Het ligt niet aan de Next.
Reputatie 3
Badge
Het toeval dan toch!! Zie mijn eerdere tekst😉 En mijn tv bedenkt zelf ook geen ondertitels... Dus vind ik het toch allemaal zeer frappant. Mogen we dan toch niet voorzichtig met een vingertje naar Ziggo wijzen?
Reputatie 7
Badge +35
Tuurlijk mag je wijzen, daar gaat iets fout.🤔