rvanderzeeuw

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na software update 4.19 AV problemen met opnames via de Mediabox Next

Sinds de update naar versie 4.19 heb ik wat problemen ervaren met betrekking tot opnames.

 

Het eerste probleem betreft een opname die ingepland stond, maar niet uitgevoerd is. Het gaat om de nieuwe aflevering van NCIS van afgelopen zondagavond, half tien op Net5. De opname was ingepland als onderdeel van een serie-opname, maar de Next heeft hem niet opgenomen. Ik had zondagmiddag nog gecontroleerd of mijn serie-opnames nog goed in de EPG stonden. Dat was het geval, dus ik weet zeker dat de opname er had moeten zijn. Het programma ervóór, Hawaii Five-O, stond op dezelfde manier ingesteld, en is wél goedgegaan. De aflevering van NCIS wordt vanavond herhaald. Bij deze herhaling staat in de EPG een rood cirkeltje, dus ik ben benieuwd of hij nu wel opgenomen wordt.

 

Probleem twee is een opname van afgelopen vrijdag. Dit gaat om de film Breakdown om tien uur bij Veronica. Sinds vanochtend kan ik deze opname niet meer afspelen. Ik kan hem alleen nog verwijderen. Dit lijkt op een probleem dat ik eerder dit jaar ook al een tijdje had. Toen werden opnames verknald doordat er iets misging tijdens een kopieeractie die na vier dagen door Ziggo met opnames gedaan wordt. Het had er toen alle schijn van dat Ziggo dit probleem stilletjes had opgelost, dus ik hoop dat ze dat nu ook weer kunnen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
1 Reactie 1
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hier is al een topic over, sluit je daar bij aan.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210

Uitgelicht topic