Vraag

Momentje na update op de Next

• 13 september 2019
  • 2 Reacties
  • 637x Bekeken

Sinds de laatste update is het geen doen om opnames terug te kijken. Bij het afspelen krijd ik steeds een stil beeld met de opmerking “ momentje”. Vooruitspoelen gaat niet. Blijft bufferen. Daarnaast krijg ik de melding Cs2205

2 Reacties

Reputatie 2
Al eens geprobeerd om je modem te resetten? Mijn next deed dat ook de afgelopen dagen. De connectbox bleek spontaan naar routermode gegaan te zijn (witte LED), terwijl hij in bridge hoort te staan.
nadat ik modem en router heb gereset stond modem weer in bridge (groene LED) en deden replay en opnames het weer prima.
Reputatie 7
Hallo @Har Maurits1 het probleem met 'momentje' is bekend. Mijn collega mark heeft hier een update geplaatst over dat probleem. Behalve een issue aan onze kant kan deze melding ook veroorzaakt worden door een minder goede internetverbinding met de box. Je krijgt dan dubbel zo veel 'momentjes'. CS2205 wijst eigenlijk ook op algemene verbinding problemen. Als deze meldingen blijven bestaan hebben we informatie nodig over hoe de box is verbonden met internet.

Reageer