Beantwoord

microfoon op afstandbediening werkt ineens niet meer

• 19 mei 2019
  • 7 Reacties
  • 154x Bekeken

Microfoon op de afstandsbediening van de Mediabox Next werkt sinds vandaag ineens niet meer. De mediabox geeft aan dat ik de knop ingedrukt moet houden, maar dat doe ik. Is hier wat aan te doen of is de afstandbediening stuk?
icon

Best beantwoord door Fedorr 19 mei 2019, 20:06

Ik heb uiteindelijk een oplossing gevonden. Mediabox helemaal uit (schakelaartje aan de achterzijde). Dan minimaal één batterij uit de afstandsbediening. Even wachten en batterij terugplaatsen. Mediabox weer aanzetten. Veel geduld hebben terwijl de mediabox opstart. Je hoeft niet opnieuw te koppelen want het werkt weer.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Badge +3
Zou het misschien kunnen zijn dat de batterijen bijna leeg zijn?
Na twee dagen al?
Badge +3
Na twee dagen al?

Het blijft een massa product.

Andere mogelijkheid is de afstandbediening opnieuw te verbinden met de Next.
Reputatie 7
Badge +26
Als de batterijen leegraken krijg je eerst een waarschuwing.
Ik zou ze er wel even uithalen en opnieuw plaatsen. Dit werkte bij mij toen de afstandsbediening er eens helemaal ermee stopte.
Heb je de box ook al eens opnieuw gestart?
Ik heb de mediabox opnieuw gestart. Ik heb de batterijen uit de afstandsbediening gehaald en terug geplaatst. Ik heb de afstandsbediening opnieuw gekoppeld. Niets helpt. De afstandsbediening werkt gewoon, alleen de microfoon niet.
Ik heb uiteindelijk een oplossing gevonden. Mediabox helemaal uit (schakelaartje aan de achterzijde). Dan minimaal één batterij uit de afstandsbediening. Even wachten en batterij terugplaatsen. Mediabox weer aanzetten. Veel geduld hebben terwijl de mediabox opstart. Je hoeft niet opnieuw te koppelen want het werkt weer.
Badge +3

Dank je wel voor de update! Fijn dat het opgelost is.