dizw01

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met enige regelmaat storing tv, sind Ziggo storing vorige week vrijdag

Vorige week vrijdag storing, op alles (internet en TV) 

Daarna met regelmaat storing op alle zenders. 

 

6 Reacties 6
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels,Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

dizw01
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tom, 

Voor de grote storing had ik nooit problemen. 

De gehele wijk lag plat. 

Ik heb toen het gebeurde alleen op het modem en mijn pc gekeken, en constateerde dat het van buiten kwam.

De aansluitingen in huis heb ik niet aangeraakt. 

De ziggo-go app geeft ook problemen.

De week ervoor kon ik F1 kijken op tv,  en via Go de Tour.

Afgelopen zondag hing de app al tijdens opstarten,  heb toen via Safari moeten kijken. 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Misschien dat analoog in jou wijk is uitgeschakeld en de frequenties van tv en modem zijn veranderd.

Daarom is een foto handig om te kijken of de binnen instalatie nog up to date is?

dizw01
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tom, 

De installatie is nog geen 2 jaar geleden aangesloten. 

De problemen zijn ontstaan na grote storing.

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Ziet je hoofdaansluiting er zo uit?

En ook deze splitter?

 

Als er 'n monteur moet komen en het blijkt dat er toch binnen 'n probleem zit dan kost het 50 euro ipv kosteloos geholpen te worden.

Daarom wil ik dat graag voor je voorkomen

 

Als je echt zeker weet dat het van buiten komt dan kun je het beste je postcode en huisnummer in je profiel zetten dan kan 'n moderator je binnen 1-3 dagen helpen

https://community.ziggo.nl/settings/profile

 

Een moderator zal samen met jou n monteurs afspraak inplannen waarbij de monteur binnen en buiten metingen zal verrichten om de oorzaak te vinden.

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @dizw01 en welkom hier op de Community! Wat jammer dat je nu nog problemen met TV kijken ervaart na de storing. Ik zie op dit moment geen melding meer dat er problemen zijn dus we moeten dan toch even bij je aansluiting beginnen. Kun je hier een foto delen zodat we kunnen meekijken?

Uitgelicht topic