1
Vraag
2
Reageer en help mee
janjanendekids

Level 7
  • 191Posts
  • 6Oplossingen
  • 36Likes

Melding op de Next dat een nieuw apparaat wil koppelen.

ik heb sinds 2 dagen s'morgens krijg ik in het beeld rechts boven in een nieuw apparaat gevonden wil je koppelen
en de rest van de dag niet als ik de media box opstart en de tv
de next zit rechtstreeks op de tv met de HDMI kabel van Ziggo die er bij geleverd is
heb wel meteen beeld
vanaf dag 1 geen melding gehad heb hem nu ong 4 weken

en probleem 2
de afstand bediening reageert soms niet met de op en neer toetsen van de kanalen maar wel de nr 1-9 toetsen
als ik dan op 1 druk daarna doet op en neer toetsen het wel weer
3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo janjanendekids. Via de HDMI aansluitingen kan de Next alle HDMI apparaten vinden en er mee koppelen. Zie je ook het merk en type van het gevonden apparaat? Dat kan het mysterie oplossen 🙂

Het 2e probleem is vij gek. Als toets 1-9 werkt, zou ook de kanaal + en - moeten werken zou je zeggen. Koppel de afstandsbediening eens opnieuw vanuit het menu en haal de batterijen er een tijd uit (best lang: 1 uur of langer. Dit kan voordat je naar bed gaat of om een boodschap gaat bijvoorbeeld). Dat kan helpen.
janjanendekids
Topicstarter
Level 7
  • 191Posts
  • 6Oplossingen
  • 36Likes
Anne H Ziggo Kreeg vandaag weer de melding heb nu door geklikt
en kreeg de melding of ik een ander apparaat wil koppelen dan de lg
maar de next zit rechtstreeks op de tv (lg) verder geen ander apparaat
want het geluid gaat via toslink via de next
en op de tv zitten nog via hdmi stereo en een chromecast en die staan uit
3 dagen geen melding gehad
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
janjanendekids
Wat gebeurt er als je de Next even 10 minuten van de stroom haalt en weer opstart, blijft de melding dan ook.

Anders druk op Home(huisje) dan naar tandwiel op rechts naast de TV Apps en druk OK
dan naar tabblad Systeem > Onderop staat Fabrieksinstellingen, druk deze aan, dan wordt je Media Box opnieuw ingesteld en ververst. Opname's blijven gewoon gehandhaaft.

Misschien is het probleem dan verholpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic