Jeffer33

Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Melding: 'Met je afstandsbediening Kun je je Philips tv aan- en uitzetten en het volume ervan bepalen' blijft terugkomen.

Krijg om de haverklap rechtsboven in beeld dat ik met de afstandbediening me tv en horizon next kan uitschakelen! Kan dat uitgezet worden instelling gekeken niks helpt. Ook als ik Netflix kijk via de horizon next krijg ik dat icoontje en gaat Netflix op pauze en dan weer verder
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Ben er achtergekomen waardoor ik de melding weg heb gekregen! Heb de hmdi Arc er tussen vandaan gehaald en het geluid via een optische kabel laten gaan sindsdien geen TIP ICOON meer. Wel moet ik nu 2 afstandsbedieningen gebruiken want als ik me AB koppel met de soundbar doet alleen volume regeling het en kan hem daarbij niet aan of uit zetten (soundbar) met de Arc functie kon dat wel. Nu maar even zo voor de tijd ben allang blij dat dat irritante tip icoon nu pleite is ?

Bekijk in context

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hoi allemaal, als jullie nog steeds problemen ervaren met de afstandsbediening van de Mediabox Next die plotseling vergeet met welk apparaat hij eigenlijk gekoppeld moet zijn (bijv. je tv of je soundbar). Meldingen hiervan verzamelen we in het topic Next afstandsbediening raakt koppeling met receiver/tv kwijt.

Bekijk in context

71 Reacties 71
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Krijg dit dus elke x rechtsbovenin om de zoveel minuten en gaat dus niet weg komt elke x terug
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Deze heb ik nog niet eerder gezien.
Heb je de box al eens even van de stroom gehad?
Anders de fabrieksinstelling eens proberen.
Probeer anders je afstandsbediening opnieuw te koppelen.
Home > Instellingen > Beeld en Geluid

Zeer binnenkort krijg je nieuwe software, misschien verhelpt die het probleem.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat zou maar één keer in beeld moeten komen, ik heb dit bij mijn Philips boven maar één keer gezien en was de Philips te bedienen.
Mogelijk helpen de tips van Steefb.
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Steefb vanalles geprobeerd opnieuw geïnstalleerd opnieuw gekoppeld fabrieksinstellingen gedaan stroom eraf noem maar op! Wat ik vreemd vind is dat ik de batterijen van de afstandbediening eruit haal de melding niet krijg. ? zo ver ben ik gegaan met zoeken. Kijken wat een andere AB gaat doen en anders idd wachten op nieuwe update. Eenig idee toevallig wanneer dat zal zijn ongeveer ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Zeer binnenkort of nu al.
Van 4.15 naar 4.16.
Zie Info in de instellingen.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ik zie ook dat je een Sony TV hebt, waar komt dat Philips dan vandaan?
Is er een ander apparaat wat contact zoekt?
Een dvd/blu ray misschien?
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Waarschijnlijk is dat me soundbar die is van Phillips, ook had ik de AB van me zwager gekoppeld kijken of dat hielp
ook niet geholpen die heeft trouwens ook een Phillips tv
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Je zou zeggen dat ie moet verdwijnen die melding maar blijft terug komen ?
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Zie ook dat versie 4.16 heb al dus die update heb ik al ?
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Heb die geprobeerd met "kies een ander audio systeem'' te koppelen?
Pak daar anders eens een systeem wat je niet hebt (om de box voor de gek te houden).
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Ik zal dat morgen eens proberen! Ga nu richting werk. Ik hou jullie op de hoogte hoe het verloopt en anders laat ik de boel omruilen. ? Fijne avond en bedankt voor jullie reactie zover ?
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Het Komt nog steeds terug! Geen idee wat helpt momenteel. Als ik ziggo bel weten ze het niet dus wordt
waarschijnlijk een monteur die langs moet
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Klik even op het huisje en dan naar beeld en geluid, daar kan je van alles instellen
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
ook geprobeerd helpt niet blijft terug komen helaas
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Ik zie dat er al een andere topic loopt met dezelfde vraag, heb je dat geluid koppelen al uitgeprobeerd
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
ja dat topic heb ik ook aangemaakt haha sorry ben een leek op deze community maar heb vanalles geprobeerd echt alles software opnieuw opnieuw koppelen etc stroom eraf batterijen eruit
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Het is raar dat dit icoontje steeds blijft terugkomen, maar je kan wel met de afstandsbediening van de Next de TV uitzetten
Jeffer33
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
ja cker 1 druk op de knop en alles is uit! maf he
ook nieuwe soft 4.16 dus heel apart
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
heb je de soundbar ingesteld als geluidsinstelling of heb je daar TV aangeven

Uitgelicht topic