Beantwoord

Melding "Aan het zoeken" rechtsboven in beeld.

• 14 mei 2019
  • 3 Reacties
  • 143x Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Raadgever
  • 338 reacties
Gewoon vanavond weer aangezet en om de 15 sec. komt er een melding AAN HET ZOEKEN rechts boven in beeld en verdwijnt dan.
Reset, opnieuw verbinding maken via WPS of adres, geen verschil.
Iemand enig idee?
icon

Best beantwoord door Eds 16 mei 2019, 16:03

Hey @Eds . Is het gelukt met de tips van @Dave- ?

Het had een vreemde oorzaak. In dezelfde periode als waarin ik de Next met nieuwe modem kreeg, kreeg ik problemen met de CV waarbij de Atag-One thermostaat met App bediening.
Er moest een nieuw stuurapparaat in en de One moest opnieuw ingesteld worden. I.p.v. dat de app de bekende netwerkband kiest, pakt het beide Ghz, 2.4 en 5, van het modem waarna het conflict ontstond. De thermostaat communiceerde dan ook met de Next waarop de Next dus telkens ging zoeken waar de thermostaat was? De thermostaat nu vastgezet op 2.4 en de melding was weg.
Maar bedankt voor het meedenken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Als er een UTP Kabel inzit, dan kan de Media Box Next niet op wifi gezet worden, andersom kan het wel.

Misschien even het Modem opnieuw opstarten en daarna de Media Box Next

Wel even met de schakelaar uitzetten.
Reputatie 7
Reputatie 4
Badge +3

Het had een vreemde oorzaak. In dezelfde periode als waarin ik de Next met nieuwe modem kreeg, kreeg ik problemen met de CV waarbij de Atag-One thermostaat met App bediening.
Er moest een nieuw stuurapparaat in en de One moest opnieuw ingesteld worden. I.p.v. dat de app de bekende netwerkband kiest, pakt het beide Ghz, 2.4 en 5, van het modem waarna het conflict ontstond. De thermostaat communiceerde dan ook met de Next waarop de Next dus telkens ging zoeken waar de thermostaat was? De thermostaat nu vastgezet op 2.4 en de melding was weg.
Maar bedankt voor het meedenken.