1
Vraag
2
Reacties
dimasche

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Meerdere Next mediaboxen in 1 cloud?

Ik heb nu nog de Horizon XL en extra Horizon, maar dat is en blijft een drama. Ik wil graag overstappen naar de Next met een extra Next als uitbreiding (voor boven). De vraag is als volgt: Als ik met de Next een opgenomen programma (bijv. beneden opgenomen) kan ik dit dan (boven) op de andere Next terugkijken? (Oftewel maken de beide Next boxen verbinding met hetzelfde Cloud account?)

Groet en alvast bedankt (kon hierop geen duidelijk antwoord vinden in het forum)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ja, u kunt uw opnames overal bekijken. Op de Next box, de extra Next box en via de app op uw computers, tablets en smartfones.
Echter als u nu wilt overstappen: er zijn problemen met de levering van de Next box, daarom wordt er tijdelijk geen extra box geleverd.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ja, u kunt uw opnames overal bekijken. Op de Next box, de extra Next box en via de app op uw computers, tablets en smartfones.
Echter als u nu wilt overstappen: er zijn problemen met de levering van de Next box, daarom wordt er tijdelijk geen extra box geleverd.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
hi dimasche welkom op deze Community. Jan zegt het precies zoals het is. In een latere fase is de Extra Mediabox Next weer te bestellen. Ik kan niet aangeven wanneer dat is. De opnamen en profielen op je Next boxen in huis zijn altijd gelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic