Beantwoord

Meerdere Mediaboxen aansluiten?

• 2 september 2019
  • 4 Reacties
  • 136x Bekeken

Is het mogelijk om op meerdere tv's 1 mediabox te instaleren en op andere tv's de humax 5200 en er ook mee op te nemen?
icon

Best beantwoord door cameraatje 2 september 2019, 16:31

wij hebben 3 tv's , 2met humax 5200 en 1 met Horizon, mijn vraag als ik de nieuwe mediabox ga gebruiken krijg ik dan geen storingen op mijn andere 2 tv met de Humax.
Op dit moment werkt alles prima zonder storingen en kan ik via alle apparaten ook goed opnemen en afspelen.

Dat werkt prima! Ik heb ook 2 tv's met Humax 5200 en 1 tv met mediabox Next. Ze storen elkaar helemaal niet en alle apparaten kunnen opnemen; de Humax op interne harde schijf en de Next in de cloud.
Succes!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
@neptun Kun je je vraag wat duidelijker stellen?
wij hebben 3 tv's , 2met humax 5200 en 1 met Horizon, mijn vraag als ik de nieuwe mediabox ga gebruiken krijg ik dan geen storingen op mijn andere 2 tv met de Humax.
Op dit moment werkt alles prima zonder storingen en kan ik via alle apparaten ook goed opnemen en afspelen.
Reputatie 3
Badge +1

Dat werkt prima! Ik heb ook 2 tv's met Humax 5200 en 1 tv met mediabox Next. Ze storen elkaar helemaal niet en alle apparaten kunnen opnemen; de Humax op interne harde schijf en de Next in de cloud.
Succes!
Hoi,

Bij mij werkt een Next op de ene Tv en een Humax 5200c op de ander prima. Geen storingen etc etc