Edwin1974

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mediabox opnames neemt soms herhalingen van series op

Goedenavond,

Ik heb geconstateerd dat de Next soms een zootje maakt van geplande opnames van series. Hij ziet namelijk niet het verschil tussen de serie die hij opneemt en herhalingen. Bij een programma dat elke werkdag op tv komt neemt hij nu maandag tot en met donderdag op de gewone tijd op, maar de vrijdag neemt hij niet op vrijdag op, maar de maandagochtend er na. Dus kunnen we deze niet op vrijdagavond terugkijken. Erg irritant!

De Ziggo medewerker aan de telefoon kwam met het briljante idee om de box te resetten. Wow, wat slim! Het duurde de medewerker te lang om te wachten, dus ik moest terugbellen als het niet zou lukken, maar door grote drukte moest ik het later proberen. Geen contact meer gehad, het is nu na achten. Weer terugkijken en geen reclame doorspoelen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

3 Reacties 3
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ik kan wel raden om welke serie dit gaat. Utopia soms?

 

Dit ligt niet aan je Next maar aan fouten in de programmagids (EPG). Beetje onzin dat de medewerker dan je box laat resetten. Met de EPG zijn terugkerend problemen (al maanden) en de meldingen daarover kun je het beste hier doen:

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210

Daar ook precies vermelden om welk programma en afleveringen het gaat. De moderators verzamelen die meldingen en geven het door.

Edwin1974
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reacties!

Nu weet ik wat er aan de hand is.

Uitgelicht topic