Beantwoord

Mediabox niet online

  • 30 mei 2019
  • 6 Reacties
  • 898x Bekeken

  • Gedreven Ontdekker
  • 7 reacties
De mediabox geeft plotseling de melding dat ie niet online is teerwijl er met de bekabeling niets gebeurd is.melding CS9996.

icon

Best beantwoord door Steefb 30 mei 2019, 10:44

Toch ook maar even je aansluitingen checken, even loshalen en weer vastzetten, De apparatuur opnieuw opstarten (spanning eraf) wil ook wel eens helpen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Kijk eens of je internet nog werkt. Storing?
Anders de box eens opnieuw opstarten.
Reputatie 4
Badge +7
Hallo Wim,

Wat gebeurd er als je het stappenplan doorloopt ?
Reputatie 7
Badge +26
Toch ook maar even je aansluitingen checken, even loshalen en weer vastzetten, De apparatuur opnieuw opstarten (spanning eraf) wil ook wel eens helpen.
Reputatie 5
Badge +6
Zou men ook zo de ANWB bellen als men stil staat langs de kant van de weg? 'er is niets mee gebeurt...' ;)

Nu even serieus; wat heb je al getest om het op te lossen? Wat voor modem heb je? Alles al even opnieuw opgestart? Wat voor apparatuur nog meer bekabeld aangesloten op je modem? Al een andere utp kabel getest?

Hoor het graag. Dan kunnen we je helpen.

Groeten, Christiaan
Reputatie 7
Badge +26
Uit welke energietoestand start u op, eco, normaal of snel? Is er daadwerkelijk geen verbinding als u dat via instellingen controleert? Ik heb deze melding ook wel eens gezien, maar er bleek wel een verbinding te zijn.
Had alles gecontroleerd maar de box aan en uit gezet doch niet de spanning er af gezet dit gedaan alles werkt weer perfect, Dank voor de reacties.
Groeten Wim.