Alex Ziggo wrote:
Hi @K.Beers,
Erg zuur dat de genoemde stappen niet hebben geholpen. We hebben nog niet alle antwoorden ontvangen op de gestelde vragen van @Paul Ziggo. Wellicht kun je daar nog even naar kijken.
Ik snap heel goed dat het ontzettend frustrerend kan zijn, zeker als dit dus ook nog eens al een vervanger is. De pieptoon is bij ons bekend en jullie zijn niet de enige die dit ervaren. Voor sommigen helpen de eerder genoemde tips van Paul. Vandaar dat we het ook “mogelijke oplossingen” noemen, @PetertjeBol, omdat dit het zijn.
Een vervangende box is helaas niet standaard de oplossing, zoals je ook aangaf dat een eerdere box ditzelfde probleem had. We hebben dit probleem in onderzoek en hopen dit dan ook spoedig te fiksen, hoewel je dat gevoel misschien nu nog niet krijgt. Je kunt het beste dit topic hiervoor in de gaten houden om alles wat centraal te houden.
Als je goed kijkt en leest zie je mijn reactie eronder dat het niets heeft geholpen.
Best kwalijk dat jullie geen oplossing kunnen bieden voor alle mensen die hier hinder van ondervinden.
Wij worden gedwongen ermee te leren leven.
Maandelijks 70€ incasseren doen jullie uiteraard wel altijd op tijd.
Misschien moet Kassa hier maar eens goed aandacht aan besteden.